Ugrás a fő tartalomra

Titokgazda


“Félek, hogy egyedül maradok. Attól félek, hogy mindig valakinek a barátja, vagy bátyja, vagy bizalmasa leszek, de soha nem mindene valakinek.”



Mindig is megvolt, hogy 3-4 embernek én voltam a titokgazdája. Most is 3 barátomnak. Titokgazda alatt nem azt értem, hogy elmondják a legnagyobb titkot, hanem a mindennapok gondolatait, a kapcsolataik részleteit, és alkalom adtán segítséget kérnek. Jó dolog, de ettől az ember úgy érzi magát, mint egy UFO. Kivülálló, a szerelmet távolról néző. Nem rossz ez, de mikor azt látom, hogy a másikat egy kissé sem érdekli a barátom titkai. Na, akkor már elgondolkodom, hogy mért ő a sikeresebb a nőknél. Nem ez volt az első, és messze van hogy utóljára lássam… Mikor engem meglát valaki, eldől, hogy mi a kapcsolatunk sorsa. Titokgazda, barát, haver, szerelem… Egy közömbös valaki.


Fel nem foghatom, mi az ami egyesekben meg van belőlem hiányzik. Szépség, erőnlét, pénz? Sokszor töprengek ezen, főleg látva a statisztikáimat. Félelmetes mennyire nem érdeklem egy kép alapján az embereket. Ezzel szemben van aki így is tud kapcsolatot alakítani, közben van egy párja, egy csaj aki imádja, és még eggyet be hoz az életébe. Mellete a fenetudja még mi van… Igen, elkeseredett vagyok. Az elmúlt 26 év nem azt bizonyította, hogy valaha valaki sírna utánnam. (Volt, de az a megszokott élethez való ragaszkodásnak szólt.) Vagy kikezdenének velem. Persze vannak hibáim, de neki is. Én legalább hűséges vagyok, s nem játszok érzelmekkel. Bár lehet ezt pont az életútam adta.


U.I.: Felhívom az emberek figyelmét az oldat lévő “Blogomról!” szövegre. Ha valakinek nem tetszik a bejegyzésem, távozzon. (Így is gondolkozom, hogy elbújok. Írni fogom, csak nem publikálom.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld