Ugrás a fő tartalomra

Hosszú hétvége

Három hét után sikerült! :)


Eljött az idő, hogy ez is sikerült. (Most nem lehetelent próbáltam szervezni. :D ) Rebi és Virág kinnt aludtak nálunk. Péntekkel kezdődött igazán. Nyolckor keltem, utánna nem sokkal utánna, már mehettem is a szomszéd faluba kajáért. :S Hazaértem, kis pihi, jött a palacsinta készítés. Három oráig tartott, de jó sok lett. Utánna mentünk Győrbe… Elöszőr konzolbolt, utánna Rebiék. Konzolboltban Alon In The Dark-ot vettük, feleslegesen. (Pocsék: rossz kezelhetőség, és nem parás.) Futi Rebiékhez, onnan 19:35-tel ki hozzánk.


Hosszú volt az éjjel. Tartott Szombat délig! :) Slient Hill, végre parás rész, de nagyon. Utánna Underworld Virággal, majd (én figyelek és unatkozom) NFS s Sims 3 (2-14 óráig kb.). Délbe úgy döntöttem inkább alszom. Három óra alvás után a nap ébresztett. Virág a másik szobában fagyott be! :D Együtt ettünk. Aztán tovább játszotunk. Én Burnout, ki-ki mást. Adam is befutott, hát fogalmam nincs mennyi cola fogyott, de sok. Slient Hillbe tovább játszottunk. Csak kétszer doptam el a joyt. :D Éjfél környékén feküdtünk. Szóval a hétvége ha nem is telt tökéletesen, de jó volt…


Most úgy érzem Rebivel jobb lett a barátság. (EdE megközte mi van… Nem tudom.) Virág viszont kész rejtély számomra. Bár most is itt ül tőlem pár méterre. (Bár köztudott, hogy pocsék vendéglátó vagyok.) Nem tudom mi lesz. Ani után újabb nehéz barátság. Talán így jó ez! Kihozom amit lehet! Most viszon úgy érzem, mintha az egész akadna, nem akarna mozogni. Esetleg én nem akarom. Nem szeretem a “csigaházakat, de én is kérek egyet!


(Megjegyzés: Valóban van, hogy olyan vagyok mint egy kis tini. Ez van. Viszont ez az életem, s a gondoltaim. Most egy barát itt alvása, holnap lehet valami komoly. Tudom, érzem, hogy az utóbbi időben érzelmileg instabbil lettem. Majd jobban leszek, kitartás emberek. :) )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld