Ugrás a fő tartalomra

Most már elég!

Tegnap kiakadtam, végülis "csak" 6 évembe telt. :O

Volt róla szó, hogy lehetek védett fogyasztó a gázosoknál. Lényegében mégsem. Ezen aztán kiakadtam. Soha nem fogom megérteni, hogy a munkákhoz rokkant vagyok, de az állami segírségekhez nem! Azt is írtam, hogy nem is lehet meg a szolgálati időm. Eldöntöttem, a médiához fordulok, és addig megyek még választ nem kapok a kérdéseimre! Elsőnek egy megyei lap, aztán majd meglátjuk...

Anyu tegnap beszélgetett EdE-vel. (Ami olyan volt mintha leoltotta volna.) Hát, elég szarvolt halgatni. Rájönni, hogy ha akarnák sem tudnák a saját lábamra állni... Magam allat vagyok, nem birok dolgozni, ebből adódóan bulizni sem. Öcsém orrba-szájba csajozik, én meg...... Szóval rettentően elegem van!

Megjegyzések

  1. Üdw.

    Érdekes hogy pár nap leforgása alatt amikor felcsillan egy reménysugár milyen gyorsan lett sokkal jobb kedved aztán pár nap múlva benyomják a cancel gombot és még mélyebbre hatolsz a bizonytalansággal való barátkozásba.
    Ez lényegében annyit tesz ki, hogy a társadalom pillanatnyi "értékeit" nem ossza meg veled. Munka, pénz...
    De ugyan milyen értékek ezek? Én hozzád képest nagyképűen mondhatnám, hogy a pénz nem boldogít. Mert több pénzem van mint neked. De ez ne zavarjon össze. Ha boldogabb vagyok az nem azért van mert 2x drágább kolbászt eszek vagy esetleg egy pizzát. Az élvezetet ne keverjük a boldogsággal. Hacsak nem jó szexről van szó. :-) (Szex szó után a smile kötelező írásjel bármilyen mondat után. :))

    Van egy röpke elméletem a törekvésekről. Általában élvezetre vagy boldogságra vagy mind a 2-re hajtunk. De végső soron amikor ezek beteljesülnek az egy elektromos jel az agyban. Élvezet jel és boldogság jel. És milyen sokat dolgoztattuk érte a testet. :-) Éljen a MÁTRIX... De van egy különbség a kettő között. Az élvezet jel az agy önjutalmazó központjának kell. A boldogság tudatállapotot nem az agy követeli hanem a lélek. Az élvezetet megveheted, a tudatállapotot is de azok csak olcsó utánzatok drogok formájában ami vagy hamar kikopik az agyadból vagy tönkreteszi a tested és fájdalmak közt meghalsz. A gondolatmenetet nem fejezem be, gondolja tovább aki akarja.



    A médiához fordulás jó ötlet szerintem. Menny el műsorokba, írass cikket. :-) Jó esélyel segít valaki ha nem akkor celeb még lehetsz. :-D

    VálaszTörlés
  2. Jobb szó, hogy társas kapcsolatokra vágyom! Ahhoz pedig pénz kell! Nem akarok sokat havi 75e kézbe elég lenne! Tudom hol vannak a határaim, de azokat most meg sem közelítem. :S

    Azt észre sem vettem, hogy ennyire látszik a hangulat ingadozásom a bejegyzésekben. Bár mindent leírok szóval látszani kell, csak nem figyeltem fel rá! :)

    Celeb? Mert 15 perc hírnév mindenkinek jár? XD

    VálaszTörlés
  3. Javaslok egy kis türelmet és pozitív érzések begyűjtését ami pozitív gondolatokat ami pozitív végeredményt ad. :-)

    Társas kapcsolatok híján "az ember legjobb barátja a kutya" :-D

    De méginkább a zene. A zene érzéseket közvetít. Erre való. Gondolj bele. Felmész a netre és letöltesz pár érzést. De biztos van már letöltve most is.
    Ha jól választasz és képes vagy átélni amihez eleinte némi koncentráció szükséges, hogy ne zavarjanak be mostani dolgaid akkor minden más gondolatot kiszorít.
    Mégjobb ha sikerült beleélni magad, elképzeled milyen lesz majd amikor már tényleg úgy lesz. De úgy mint ha most is az történne. Nem kell különbséget tenni mivel az a valóság amit annak gondolsz. Mindenkinek saját valósága van és mindenkinek más. Pedig az input ugyan az. Az elme egy torzítógép. Más nekem ugyan az a virág vagy fa mint bárki másnak. De a tudatom teszi azzá ami. Amit gondolok róla.

    "Ha azt gondolod, hogy meg tudod csinálni vagy azt, hogy nem, mindenképpen igazad van!"

    VálaszTörlés
  4. U.I.: Nem tudom másnak esetleg mennyire tűnik fel a hangulatingadozás az írásaidból de én inkább a sorok között olvasok és a szavak között hallgatok.
    Mivel a szavak nem írhatnak le semmit pontosan csak utalnak valamire mintha mutatnák az újammal egy tárgyra és várnám hogy találd ki mire gondoltam mit éreztem azzal kapcsolatban. Linkek a MÁTRIX-ban :-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez kicsit lila!
    Én inkább a valósághoz ragaszkodom, még ha az kiábrándító!

    U.I.:Tudtam, hogy okos vagy, de hogy ennyire! :P :D

    VálaszTörlés
  6. A valósághoz? És mi a valóság? Amit mások mondanak, hogy "ez van"? :-D

    Az mások valósága. De ha te magadévá akarod tenni az a te bajod. :p

    Szóval az az okos aki olyat mond amit nem értünk? :-D
    Ezt figyuzd: kjhf7weat7ifctbw8ftxnz3on8xzi8xz7o83nxx873txon83x7zto3niolhkehfkhefhhhiazd87wzefiwhzfiwzhgilweugheuiieru

    Tudok mi? :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld