Ugrás a fő tartalomra

Fura álom!

Elég furcsát álmodtam. Elég sokmindent elfelejtettem már, de inkább nevezném rémálomnak.

Valahogy úgy kezdődöt, hogy a Lepke uti ovi mellet voltunk, a sulinak meg nem volt se tornaterme, se keritése. o.O Jött egy vihar, és mindenki piknikezet tovább. Kikkel voltam nem tudom, csak Zsura emlékszem, és talán Gábris. Szóltunk nekik, hogy jüjjenek, de azt mondták nem csap ide a villám. Persze ez után egy hatalmas fába bele csapot, és rá esett a tömegre. Sokan azonnal elhagyták e világot. Ezze ébredtem, mert azért meg ilyedtem! :)
Megfejtéseket hozászólásokban, vagy Üzenőfalon várom! :P

Sikerült elérnem munkaügyit. Május 25én indul a képzés. Ja, a Veresből 30.000 kapok, kettővel többet mint vártam. Végül: Ani anyjának csókolomot köszöntem... Így sem válaszolt. Nem értem. *-)

A mai kép =WildRainOfIceAndFire munkája. Ez is egy kedvenc.

Winter child by =WildRainOfIceAndFire

Megjegyzések

  1. Az álom reális megközelítése:
    "Nem csap ide" a villám???
    Ez vicces. Szerintem a villám oda csap ahova akar. :-D Főleg a gömbvillám. :p
    Vagy talán megbeszélte a villámmal, hogy ide ne csapjon és mondta a villám, hogy rendben? De még akkor is fennáll a villám szavahihetőségének a kérdése. :-D
    A villám is csak úgy működik mint az emberek nagy része... Elindul lefelé és arra gondol, hogy teljesen egyenesen a legrövidebb úton fogok becsapni. De útközben felfedez olyan dolgokat amik kitérítik eredeti céljából. Pl villámhárító, fa, légköri viszonyok stb.
    Tehát a villám NEM SZAVAHIHETŐ!!! :-D

    Nem reális megközelítés:
    Titokban Zsú-ék az ovi kerítéséből villámhárítót készítettek amit a legmagasabb fa tetejére helyeztek és kiszámolták a fa összes lehetséges dőlésszögét és a piknikes cuccot ezen a rádiuszon kívül helyezték. (ki piknikezik esőben?) (ki piknikezik egyáltalán?)

    Ani anyukájáról ez az első és összes információm amit most írtál.
    Lássuk:
    Siket vagy erősen korlátolt elme?
    Próbáld ki. Mögélopózol és tapsolsz. Ha reagál akkor nem siket.
    Ha nem siket akkor a világból kapott részinformáció alapján veled van baja vagy a családoddal vagy a barátaiddal vagy a világgal (magával) vagy ezek keverékével. :-)

    De akkor erősen korlátolt és bunkó is. Értelmes ember a problémák megoldására törekszik. Ezt pedig beszélgetés utján érvekkel, ellenérvekkel, ezek összegét szorozva erősebb kutya baszik alapon, baszást kizáró okokat kivonva egyenlettel csinálja. :-D

    Lehetne részletezni oldalakon át a témát de a lényeg úgy is az, hogy aki köszönni sem tud annak saját magával is problémái vannak, erről te nem tehetsz ezért ellene sem sokat.
    Az a hozzáállása meg, hogy nem köszönéssel megaláz téged kétség kívül örömet okoz neki. Szánalmas ember szánalmas örömökkel.

    A kép amit kitettél szuper, nekem bejön. Kár, hogy a valóságban a modell nem így néz ki.
    Valójában nem is kár. Csak akkor lenne kár ha az enyém lenne a csaj és nem így nézne ki. :-D

    VálaszTörlés
  2. Ez a villámos dolog nagyon jó! Előbb-utóbb egy posztban tuti viszont látod! XD

    Ani anyjáról a lényeg: 4,5 éve köszönök neki - mint mindenkinek - jó napotot, de eddig sosem köszönt vissza. Ezért próbáltam így is meg.

    A képről részleteket a mai bejegyzésben találsz!

    Ennyi más nem jut eszembe!
    Jó blogolást a blogom hozzászólásaiban! :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld