Ugrás a fő tartalomra

Ami eszembe jut!

Azt hiszem most túl sok mindent akarok leírni. A cimkékről még ötletem sincs!

Tegnap letudtam a hivatalos ügyeimet. Voltam a nyugdíyfolyósitóba, az igazgatóhelyettes sem érti, mért 2010 van a papíron. Most leveleznem az ORSZI-val egy kört. Két hét múlva kell keresnem őket. Munkaügyibe a csaj akihez - most épp - tartozom szabadságon van. Én tutira mindig elcsipem azokat akik nincsenek ott! :S Azt viszont megtudtam, hogy jogviszonyvak számít a tanfolyam. Utánna mentem gázosok, ott védett fogyasztók lettünk. Ez volt a délelött.

Esére szülinapra voltam hivatalos, de kedvem nem volt túl sok. Inni sem szeretnék a közeljövőben. Szóval már-már lemondtam mikor hívtam a többieket. Kiderült, hogy elkezdtek inni... Nagyon nem szertek józanul egy részeg társaságba becsöppeni, egyrést visszafog, másrészt nem is érzem jól magam! Így hát itthon maradtam. Néztem Legend of Seeker-t, meg Orbán beszélgetés, majd lefeküdtem.

Valamikor tavaj nyáron a Márti bemutatott egy csajnak. Bészélgetünk kb. 10 percet. Ezzel én el is felejtettem a dolgot. Késöbb mikor a Veresbe kerültem - második nap, simán név szerint köszönt és beszélgetett velem. Annyra emlékeztem, hogy busz és Márti. Az össznépi telefonkönyvben kikerestem, Niki. Helyre is álltak a dolgok. Meg is jegyeztem, ahogy lenni szokott - ha már utánna kellet néznem. Tegnap a buszon találkoztam vele, számomra fura egy lány. Kedves - velem nem szoktak kedvesek lenni! Semmit nem tett csak köszönt, és intett mikor leszállt, nem is beszélgettünk. Haza érve megmutattam EdE-nek kiről is beszélek. Van barátja, majd Anyum kiigazított hogy mind három lány ennyire közvetlen. Még szerencse, hogy Anyu ismeri őket, külömben sosem értettem volt mért kaptam kedvességet. Vagy olvassa a bolgom, és tudja hogy jól esnek ezek az apróságok! XD

Új ügyintézőn van a hivatalba, Kati néni nyugdíjra ment. Boldog nyugdíjas éveket Neki, és köszönünk mindent! (k) Nem, nincs a Brigivel semmi bajom. Ügyes és segítőkész. Csak épp meg lepett, hogy 22 éves. Visszakerestem IWIW-en, és hoztam egy képet róla! (A képet és a teljes nevet ilyen-olyan jogi lehetőségek miatt nem linkelem, inkább az albumomból hozom!)

Brigi!

Megjegyzések

  1. Hali.

    Megszokásból ide is beleírok. :p
    Előbb-utóbb más is hozzá fog szólni.
    De ha mégsem akkor elég vicces lesz így a blogod. :-)
    szóval védett fogyasztó vagy a gázosoknál. Nálunk nincs gáz. :-)
    elektromos a sütő meg a jövő hét is.
    Szerintem amúgy is az elektromos áram a jelenleg közpolgári szinten elérhető leghasznosabb energiaforrás.
    A gázon sem lesz finomabb a kaja mint az elektromos sütőben. Ha valaki finomat akar kajolni, huzzon ki és gyújcson tüzet. :p
    A gáz egyetlen előnye talán, hogy lakásfűtésre valamivel olcsóbb megoldás. Amúgy meg minek???

    Nem értem mér gáz részeg társaságba józanul érkezni. Kis odafigyeléssel 15 perc alatt utol lehet őket érni. Csak nem rájuk hanem az ivásra kell koncentrálni. :-D

    Nyert a Fidesz (kétharmad). Mostantól ne aggódjatok a számlák miatt majd a fidesz megoldja. :-D

    VálaszTörlés
  2. U.I.:
    A gáz kiváltására javaslok egy készüléket aminek a működése elve végtelenül egyszerű. Belerakod a vizet, az elektromos áram hatására (elektrolízis) felbontja azt és durranógáz lesz az eredmény amit lehet is gyújtani.
    Használják autókban üzemanyagmegtakarításra, ügyesebbek a benzin vagy PB gáz teljes kiváltására. Meg mindenre amire éghető gázt használni lehet. :-)
    Itt egy vaterás link:
    http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/egyeb_alkatresz_felszereles/hho_viz_hidrogen_generator_uzemanyag_csokkento_169032803.html

    Ez a készülék 12 volton egy autó akkumulátorról bontja a vizet. 220V-on az eredmény drámai mennyiségű gáz. :-)
    2-3 liter víz több ezer liter gáz előállítására elég. :-)

    Mára ennyi.

    VálaszTörlés
  3. Elbeszélgetünk mi itt! :D

    Köszi a víz-gáz infókat! A FIDESZ-re meg kíváncsi leszek! Remélem jobb lesz mint volt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld