Ugrás a fő tartalomra

Felállni. és harcolni!

Újabb pofon, ez van! Kezdem elhinni, hogy bizonyos szempontból érdekes a blogom!

Ma bennt voltam Munkaügyiben. Háromnegyed órát vártam öt perces dologért. Ez idő allat rajtam kivül egy embert hívott be a nő. Gábrist épphogy elértem, vissza érve bementem az önkormányzatomhoz. Az ügyintéző csaj (sajnos még mindig nem tudom a nevét, pedig tegeződünk) rendes volt azonnal megírta a RÁT-os papírom. Lehet haza jönnöm nem kellet volna. Itthon a nyugdíjizéből várt papír, hogy lejárt a fellebezési határidő után adtam be a fellebezést. Minek is szóltak volna, ráadásul nem is arra akartam. Holnap megyek az igazgatójához. Bár azt ő sem érti mért 2010.II.25. van a papíron. Hogy lehetek rokkant 2004-től 2008-ig, utánna meg újra 2010-től? Erre tud valaki magyarázatot? Ráadásként a bajaim a születésem óta fenntállnak, és ehhez képes csak 2004-re kaptam a kezdő időpontot. Ezekre a kérdésekre szeretnék választ kapni, így most bejelentkeztem Kara Ákoshoz, hogy merre induljak, várom a visszahívásukat. A megyei lap még nem hívott, lehet hogy a Harcsás Juditt csak lerázott? Remélem nem...

Ez az AiKo-FriKkI kép most nagyon jól tükrözi hogy is érzem megam! Sajnos már nincs fennt a galáriájában. (Még mindig áll, ha valaki kölcsön adna egy sötét sarkot összeolmlani, az jó lenne! Köszönöm!)

Elveszett AiKo-FriKkI kép!

"De hisz lehet talán még! a hold ma oly kerek!
Ne menj tovább, barátom, kiálts rám! s fölkelek!"
Radnóti Miklós

Megjegyzések

  1. Üdw.

    Itt csak a címsorhoz szólnék hozzá. Van HBO 1 és 2-m meg comedy-m is otthon, tegnap munka után valamelyiken láttam egy filmet amiben a csótányok dalban mondták el, hogy miért élték túl a dinoszauruszokat meg mindent. És refrén volt a magyarázat miszerint mert sosem adták fel. :-)
    Ez jutott róla eszembe.
    Meg az, hogy a harc furcsa dolog. Tulajdonképpen majdnem minden harc. Ha mosogatok akkor harcolok a szennyeződéssel stb stb stb.
    Vannak kisebb meg nagyobb harcok. És vannak amikor egészen apró dolog legyőz minket a harcban. Pl ha félrenyelsz egy korty vizet akkor soha többet nem iszol? Nem hinném. Mégegyszer megküzdezz a vízzel. :-D
    De ezek általános harcok, mindenki harcol ezekkel.
    Viszont amiről irtál az személyreszabott harc. Csak a tiéd.

    A TE HARCOD! ;-)

    Sok sikert.

    VálaszTörlés
  2. Ó, akkor legyek csótány? :)

    A harcokról csak annyit, hogy kicsit túl sok jut nekem ami nem akar engedni egyről a kettőre.

    Címnek meg nem adhattam a II. világháború kirobbantójának könyvének címét! (Ez szépen körül írtam! :) )

    VálaszTörlés
  3. Megvívtál sok csatát de még a végsőt nem. És szerintem az frusztrál téged, hogy nem tudod melyik lesz a végső csak ha már megnyerted. :-)

    VálaszTörlés
  4. Ha meg lesz a végső szólok...
    Márha túlélem! XD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld