Ugrás a fő tartalomra

Reklama, most T-mobil!

Az új T-mobil reklám nagyon megtetszet. Kicsit szenvedtem, de megtaláltam az eredetit is (ami német). Itt található a német videó. Szerintem a magyar sokkal-sokkal szebb. :)
A szinkront, és a gyönyörű dalt Csondor Katának köszönjük! És várjuk a teljes dalt! :) (k)

Megjegyzések

  1. Nah, megelőztél!! Ezt én akartam postolni, csak elfelejtettem. Nekem is nagyon tetszik, a hideg ráz tőle - jó értelembe :)
    Reménykedem benne, hogy létezni fog hosszabban, egészben, T-mobil nélkül :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nemsokára elkészül a teljes verzió is. Türelem. Részletek a reklámadatbázis . hu-n

    VálaszTörlés
  3. Többet kéne néznem ezt az oldalt is :D Válaszoltak, szal köszi a kommetet! :)

    VálaszTörlés
  4. És íme eljött a nagy pillanat, letölthető a dal és olvasható az egész szövege is:
    Csondor Kata - Add Tovább
    http://www.t-mobile.hu/t-mobile/reklamok/reklamok/karacsonyi_dal

    VálaszTörlés
  5. Kata dala a Juventus Rádión!
    Aki épp úton van, nem tud mp3-at lejátszani de tudja fogni a Juventus Rádió adását, az minden bizonnyal hallhatja majd ott, december 15-től, Csondor Kata - Add Tovább dalát... hangoljunk hát a Karácsony hangulatára. ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld