Ugrás a fő tartalomra

Barátságfolyosó

A megismeréshez hibákon keresztül vezet az út.

Mint mikor tudod, hogy a hó túl mély, s mégis bele lépsz. Elsülyedsz térdig, és nézed a lábad. Én is így vagyok a kétségbeesésel. Tudva tudom, hogy hibázni fogok, mégis megteszem azokat a lépéseket ami elvezetnek bukásomhoz. Most is hibáztam. Őszinte voltam, annyira amennyire még soha eddig. Minden gondolatomat megosztottam Vele. Semmit nem rejtettem el, magamat adtam. Komondtam kétségeim, és érzelmeim. Bele szerettem, s félek hogy azzal hogy mindent tud rólam elveszítem.
Olyan kapcsolatot építettem fel Vele, amilyet még mással nem. Ha a kapcsolatok egy folyosó, ahol egy ajtó szám után új szintre emelkedik, akkor mi most a szerelem elött állunk. Belépni, viszont félünk. Félünk, hogy mit hozhat a következő szoba, s az azutáni. Ott állunk a lépcsófok elött, és hol egymást nezzük, hol azt a kicsike emelkedőd elöttünk.
Az szobák mödöttünk, egyik oldalon az Ővék, másikon az enyémek. Ajtók kitárva, mutatva az utau tovább. Egymás kezét fogva gondolkozunk, hogy mit hozhat a jóvő. Mert mindig csak előre haladhatunk, sosem vissza.
Néhány szobából kiszűrődik vörös fénye, a félelmeink. Egyben Öcsém szavai hallatszanak, hogy ne féljünk megtenni, de fénye elriaszt minket szavától. Egy másikban, mi szólunk magunkhoz, hogy menni kéne, de rikít ránk fénye. Nem tudjuk mit is tegyunk.
Persze a döntést meghoztuk. Várható volt hogy nem fogunk örökké ott állni és gondolkodni. Végülis, most csak nézünk visszafelé, nézve a rengeteg ajtót, és szobát. Ámúlva nézzük miminden van már mödöttünk, s várjuk hogy mit tudunk még egymásnak nyújtani.

ReB köszönöm, hogy vagy nekem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld