Ugrás a fő tartalomra

Hajnalvirág

Sok minden történt, de igazából kevés látható dolog.

A legfontosabb Rebi. Nem tudom mit szeretnék, vagy gondolok. RoboCicc nagyon közel áll hozzám. Aki ismer tudja mit szeretnék. Átölelni, megcsókolni, érezni. Amennyire most bizonytalan vagyok, sejtem akkor ennyire biztos lennék, mit is szeretnék. A legjobb ötletet választottuk, várunk, mert valami visszatart minket. Szeretem, nagyon is, de félek elvesztem, ha megpróbáljuk.

A másikak, hogy nincs netem, talán jövőhéten lesz. Addig mobilról vagyok. A rehab alakul, mást most nem akarok. Ja, három napra kirándulok majd. :D (Nov. 5-6-7.)

Tudom keveset írtam, de még nem szeretném elszólni a dolgokat. :S

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld