Ugrás a fő tartalomra

Szülinapom

Köszi Nektek (sorrendben): Adam, ReB, Orsi, Zsu, Szacska, Wish, Lilla, Bea, Boga Manó, Gábris, Kornél, EdE, Marcell, Vyca, Geri (10.20).


Most talán összegeznem kéne az elmúlt egy évet. Nem tudom. :S De megteszem. Tinával furcsán alakut a helyzet. Beszélünk is, meg nem is. Mindenki szerint buta velem, de valahogy nem tudok rá haragudni. Inkább nevetek rajta. Volt nálam, ekkor zártam le a kapcsolatot, 5 hónap után. Majd megköszönte, hogy szakítottam vele. Manapság Nokiás, és Győrben él. Nem nagyon szoktam látni. Elkezdtem filmeket nézni nagy mennyiségben, ezt azóta is csinálom. :) Megtanultam palacsintát csinálni. Volt egy eleve kudarcra ítélt probálkozásom Anival. Munka keresés, blog kinézet javítás… Munka aztán lett az önkormányzatnál. Azóta is visszajáró vendég vagyok, a rehab is alakul. Szépen haladnak a dolgok. A legfrissebb Virág, egy újabb kudarc. Oké, ReB-nek örülök. Boga Manó… Hmm… :) Meglepően sok vers, szöszenet született ebben az egy évben, s neki kezdtem egy regénynek is. Ennyit az össze foglalásról, a gondolataim.


Megrémít a korom, a nincstelenségem, s hogy egyedül vagyok. Félek, hogy mi lesz a jövőben. Vannak terveim, de néha olyan mintha valahol a ködben elvesznének. Az utóbbi két kudarc, és még pár apróság megingatott, hogy érek-e egyátalán valamit is… Mondhatnám, hogy könnyű év volt, de nem igaz. Könnyebb úgy, ha valaki ott van az ember mellet (szerelem). Mostanában magamban sem vagyok biztos, nem tudom hova tartok, és hogy mért megyek arra. A velem egykorúak többségének komoly kapcsolata van, és már esetleg gyereke is. Én meg itt ülök a szobámba, mozi poszterekkel körbe, rajzok a falon, és rettegek, hogy nem az vagyok akinek lennem kéne. Fogalmam nincs, hova tartozom. Nem tudom mit vár tőlem az élet. Csak megyek előre, és probálom megtalálni a helyes utat. Reménykedem a következő évben, de aztán ki tudja mi lesz. Én nem igazán…


Hát ez lenni a blogba a 320. bejegyzés. Nem célom több ezer posztot írni, vagy minden apróságot, csak pusztán az életemet. Napló ez, a naplóba meg általában egy nap csak egyszer írunk… Most hát, betöltöttem a 26-ot! Éljen! :S

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld