Ugrás a fő tartalomra

Furcsa álom

Most délután kicsit lefeküdtem aludni, hát érdekeset álmodtam! :D

Arra emlékszem, hogy kb. én vagyok Herry Potter. A konyhába vagyok a többiekkel (nem, sajnos Ginny nem volt ott), majd ki megyek a lépcsőházhoz. Atis hopponál, ahogy kell kekete hosszú köpenybe van. Beviszem a konyhába, s bemutatom mint a főellenség aki segít az ötletbörzében. XD Ami arról szól, hogy van egy nő aki bekattant (halálfaló szerű) és öldösi a jó népet. Képvágás egy elhagyatott raktárépület, egy asztal körül X7-ek (klonok a Sötét Angyalból), amelyiken a nő fekszik. Azaz a nő aki gyilkol, illetve az ő alakjában az X7-ek. Az egyok szól hogy nem halt meg a baba (mert hogy terhes), hiába adott a nőkek nadragórát (ez a részt tuti a Jéghegyek népéből szedtem :D ).

Ez már szerintem megfejthetetlen. :P :D

Megjegyzések

  1. Herry Potter. :-D

    Írd már be a gugliba!!! :-D

    Tényleg hopponáltam mostanában... Sopronból ide. :p (Azt nem árulom el, hogy az ide hol van. ;-))

    Amúgy nem tűnik annyira megfejthetetlennek. A mai gyerekek pl azt álmodják, hogy a New Super Mario Bros-ban már a hetedik világban vannak. Valójában ha felkelnek még csak a harmadikon. :-) Így születik a legtöbb álom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld