Ugrás a fő tartalomra

Ez a mai nap!

Tina és Bogi, a napom ellentéti, ráadás a nyugdíjbiztosító! :)


Ma jött el a napja, hogy lezárjam a rehab körüli mizériát. Be mentem, vártam, és vártam. Erre kiderül, hogy hiányzik még 6 azaz HAT napom. Végül úgy döntöttem, hogy megveszem azt a pár napot. A gubanc, hogy magánnyugdíj tag is vagyok, annak a központja meg pesten van. Most levelezhetek velük eggyet. :S Sebaj, csak kitartás. :D


Útban Virágék (EdE barátnőjének - Rebinek - az ikertesója, a huguk Bogi) felé összefutottam Tinával. A husszúujjú farmeroverálban volt - megjegyzem: már jobban áll neki, sikeresen el is vesztettem a talajt. :) Utánna egy kicsit remegett még a gyomrom. Akit érdekel: most Győrben lakik, a pasijánál albérletben. Ennyit beszéltünk. Virágéknak Mikulást játszottam, vittem rajzot, könyvet és zenét. Nagyon szeretek velük lenni. Bogival meg a telómon játszunk. Ma sikeresen bezsibbatam miatta. Úgy játszotunk, hogy átöleltem és kettönk kezében volt a telefon. (Aztán itt jöjjön a döbbenet, Bogi 12 éves.) Tök szeretek Bogival játszani, vagy beszélgetni, nem egyszer volt, hogy befejezett, vagy kiegészített. :O Virágtól meg elbirok olvadni. :$ :D (Ja, Virág 16…) Igaz Virággal még keveset voltam, de ami késik nem múlik. Azt, hogy mikor megyek legözelebb nem tudom. Ezen nem csak én kesergek…


Csak, hogy király legyen itt az egyik társkeresős statom. :D


Megint társkereső stat! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld