Ugrás a fő tartalomra

Új vers: Megfakult emlék


Megfakult emlék


Kikoppot emlékek, elfeledett élmények

Évek távolságából, merengve vissza nézve

Fájón felszinre bukkanva, lesznek rémképek

Elmúlt szépidőket siratva, pilannatokban élve

Elfogadni sose fogom, hogy mindennek vége

Hiányzik hangod, arcod, szavad, kacagásod

Mindeketten sötét időt megjárva, egymás karjában

Biztoságot a másik lelkében megtalálva


Lassan húllik az őszi levél

Érzem eljön a zord tél

Nézem fennt a csillagot

Tudom most te is azt látod

Várom mikor vissza térsz

S érzem tested melegét

Csókod halvány sugarát

Szerelmed édes mámorát


Elhittem, hogy jobb is lehet, szerelmed enyém lehet

Szavakkal védtek, óvtalak téged, vigyáztam lépésedet

Beszélgetésekben teletek tova, gyorsan az évek

Változtunk ahogy az élet előre ösvényén haladunk

Csevegések elmaradtak, a barátság idővel megszakad

Hiányod bennem éget, arcod álamimba felrémlett

Közben én is más lettem, utam feléd nem engedett

Hangod fülembe csak emlékként csengget nekem


Lassan húllik az őszi levél

Érzem eljön a zord tél

Nézem fennt a csillagot

Tudom most te is azt látod

Várom mikor vissza térsz

S érzem tested melegét

Csókod halvány sugarát

Szerelmed édes mámorát


Felnézve az égre ma is várom a pillanatot

Hogy megszólalj, és arcod újra ragyogni látom

Kéz a kézben sétálva, csókod méz izét érezve

Csak ketten legyünk, s más ne létezzen nekünk

Tudom ez ábránd csupán, álom nem több talán

De hiszek benne, s ez tart már csak életben

Keresek a tömegben hátha feltünsz benne

De már csak álmaimban lellek téged kedves


Lassan húllik az őszi levél

Érzem eljön a zord tél

Nézem fennt a csillagot

Tudom most te is azt látod

Várom mikor vissza térsz

S érzem tested melegét

Csókod halvány sugarát

Szerelmed édes mámorát


(2010. VIII. 31) (Réka, Tina, Móni)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )