Ugrás a fő tartalomra

8-4. nap, megint vérem adtam!

Véremet adtam az emberiségért!
(Na jó, ez így nem teljesen igaz, de jól hangzik! :D )

Voltam véradáson, tavaj decemberben voltam legutóbb akkor is itt a faluban. Igaz, ez most nem volt olyan jó, de még mindíg jobb mint a győriek szoktak lenni. Megint kifogtam azt a dokinőt akinél tök nyugodt szoktam lenni. :) A vérnyomásom le is ment rekord kevésre. 105 lett, a hemoglobinem meg 170. :O Nem is értem hogy adhattam vért, de ez volt eddig a legsimább. Így megcsapolva, de hősként élek a következőig. XD

A weblapot leadtam, bár továbbra is én felügyelem. Ez inkább formális átadás volt. Ezekben a pillanatokban is töltöm fel a falunapos képeket. Már kezdem unni. Egyenlőre új munkát nem kaptam, de 31-ével vége is a falus időszakomnak. :( A továbbiakban nem tudom mi lesz. Hétfőn nyugdíjfolyósító... Izgi, s várom a jövőt. Gondolkozom, hogy a blogomat megint két helyen tárolja-e, eddig nem döntöttem. Az viszont eldőlt, hogy újra rajzolom, ha végre lesz hozzá kedvem. :) Az ötlet már megvan, csak rá kéne szánnom magam...

Egy kis fordítás is született az elöbb. Lent található. A Firefly ( Firefly ) (Szentjánosbogár) sorozat témája. Tegnap "kissé" romantikus hangulatba kerültem miközben Wish-sel beszélgettem. Egy szösszenetet is írtam, de az még nem teszem ki, kicsit átdolgozom. Jó érzés, hogy ennyire közel áll hozzám. Néha olyan jó lenne átölelni, vagy megcsőkolni. :$

Sonny Rhodes - Serenity (Békesség) balladája
(Firefly téma) Írta: Joss Whedon

Tied a szerelemem, s a földem
Vigyél el, mert mindig elmegyek
Nem érdekel, szabad vagyok
Az eget nem vehetik el tőlem
Vigyél el messzire
Mond el, nem jövök vissza többet
Felég a föld, és felforr a tenger
De az eget nem vehetik el tőlem
Nincs hely ahol élhetek
A Serenity az életem
De az eget nem vehetik el tőlem

(2010. VIII. 19)

Serenity legénysége

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )