Ugrás a fő tartalomra

23-15. nap, jöjjön aminek kell!

Mostanában keveset vagyok… Ez van, bár még kell 10 post a hónapban! :D


A weblap kész, már csak feltölteni kell. Úgy 92%-on tartok. Voltak hullám völgyek, sőt csak azok! :) De elkészült. Saját oldalamon készülök egy projektek oldalt készíteni. Talán ösztönözni fog, hogy csináljam a dolgaimat! :)


Az elmúlt napokban visszatértem MSN-re. Le is lettem támadva problémákkal. Nem, nem zavar. Elvégre én vagyok a porbléma megoldó! XD Sikerült okosakat mondanom, így megoldotam amire kértek. Már csak azt sajnálom, hogy a sajátjaimat nem tudom. Sebaj, haladok előre, s mindennek eljön az ideje! Viszont most elöszőr bevallom, egy valamitől rettegek mindenél jobban - amint valószinüleg nem tudok legyőzni: az öregedés… Sokszor érzem úgy hogy elrontottam az életem. Nem azt mondom, hogy rossz volt, csak azt hogy sehova nem jutottam. 26 leszek nemsokára, van 9 osztályom, s magam sem tudnám eltartani, ha úgy döntenék lelépek. Ez megrettent…


Szokatm képeket hozni, hát most elbizonytalanodtam, hogy tegyek-e be.

Inkább videó… Egyiknél sem kell rosszra gondolni! (Két Children of Distance szám: Búcsúlevél, és az Emlékezz rám)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=SPUUzW3ITCo&hl=hu_HU&fs=1&border=1]


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LIfiTVeiV1g&hl=hu_HU&fs=1&border=1]

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )