Ugrás a fő tartalomra

Csak a tények!

Ennek egy példányát fogom (reményeim szerint) nagybátyámnak dlinkico elküldeni. (Ezt a levelet a blogomban is olvasható: http://tmtlw.blogspot.com/ extico)


Most sikerült a 5. munkától elesnem, most épp azért mert a telefont kikapcsolták, de ez még mindig jobb mint múlt héten a gáz volt. (Megjegyzem: valamiért ma egyfolytában görcsöl a hasam!) Előtte nem sokkal elköltöztek tesómék elköltöztek, így ők már nem tapasztalták ezt. Bár pár kisebb számlát hagytak ránk.

Az egész Ági néni temetésével kezdődött, akkor ott egyedül szerveztük le (mind lelki, mind anyagi szempontból). Utána kezdtünk el lefelé csúszni, a temetés 300 000 forintját kölcsönbe kaptuk, amit 50 000 forintos részletekben törlesztünk. Szépen ezzel kicsit defektet kapott a költségvetés, volt egy olyan hónap amikor a család összes bevétele kb. 150 000 volt… Ebből jött le a rezsi meg a törlesztések! (Maradt kb. 50 000.) Aztán kaptunk egy 93 000 forintos számlát a gázosoktól, perszer szombaton szerelték le. Ehhez Provident extico-es kölcsönt vettünk fel, tudtommal 110 000-et. Ez a tipikus ördögikor dolog. Most ott tartunk, (s ezért is írom ezt) hogy lassan a net is kikapcsolásra kerül (telefon már ki van, csak bejövő vonal él). Utána a villany, és végül a víz! A ház marad azt nem veszik el, míg anyuék dolgoznak.

A munka nekem… Képekben a blogomon, azaz itt (tmtlw.blogpost.com extico) lehet meg nézni! Röviden: elsőt a logisztikait térlátás hiánya miatt marad el. (Nem lehetek hivatásos vezető!). A második Nokia extico, ott a monotónia miatt nem maradhattam. (Megint térlátás miatt!) A posta a harmadik, itt derült ki, nem dolgozhatok balesetveszélyes helyen! (Megint térlátás, pedig csak kézbesítő lettem volna!) A negyedik a szociális ápoló - gondozó extico lett volna, ha egy évvel előbb végzek, vagy egy évvel több sulim van! Az ötödiket fent említettem!

A megjegyzéseket, vagy megrovásokat, vagy ötleteket szívesen fogadom…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )