Ugrás a fő tartalomra

Még egy szívás!

Voltam ma a felvételin. Érdekes volt, voltunk vagy 60-an. Ebből 13-an a teszt után kiestek, nem érték el a 25 pontot a 45-ből. A kérdésekből pár példa:

  • Írja le 10 sorban mit tud a szociális ápolásról mint munka.

  • Írjon le öt betegséget.

  • Írjon le öt tulajdonságot ami jellemző az idősekre.

  • Ha egy gazdának 15 báránya van, és kilencen kívül mind meghal, mennyi marad? (Kedvencem!)

  • Kinek a nevéhez fűződik a feltételes reflex?


Egy óra volt kitölteni, nehézséget inkább a szakmai kérdések okozták. Ezek után javítás, aztán személyes elbeszélgetés. Közben beszélgettem a többiekkel. Érdekes dolgok vannak…

Egyik srác (András) már egyszer volt munkaügyis képzésen (számítógéprendszer programozó, én is próbáltam bejutni), mondta 4 ismerőse is van a központba… Ezek után az első 20-ba beválogattak, mikor nekem nyíltan megmondta, “csak mert kell a pénz”. De volt egy nő akinek agrár mérnöki diplomája volt, és csak azért csinálja mert kint van (ha jól értettem most is) állása. Én meg szívtam a rezet mikor bent voltam. A nő (Júlia) azt mondta, aki ‘89-‘90 után fejezte be a 8 általánost annak 10 osztály kell. Faja nekem 9 van! Kb. fél óra múlva kiderült annak kell 10 aki ‘98-‘99 extico tanév után fejezte be. Idegbaj!!! Én ‘99-2000 tanévben fejeztem be! Bár ezt akkor még nem tudtam (, nem emlékeztem). Így bekerültem az első 20 pótemberei közé (1. számú voltam). A pót ember annyit tesz, hogy ha valaki visszalép vagy alkalmatlan akkor a pótember jön helyette. Kérdeztük a második csoportban bent vagyunk. Nem. Akkor ha netán nincs kieső akkor buktuk? Igen, de még nem volt olyan, hogy ne lett volna! Ezért hát mi 6-an (a második csoportban is 3 pót ember van) még izgulhatunk. Bár én már nem… Erre mondjatok valamit!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )