Ugrás a fő tartalomra

SMS szösszenetek (1. rész)

Ott feküdtünk az ágyon, gyengéden érintettelek, miközben az eget néztük az ablakban. A hó szállingózott, de minket a vágy lángra lobbantott. Végig simítottam hátad, s te megfordultál. Néztem arcod, s közben lágyan simogattam melled. Átkaroltál, lábaddal magadhoz húztál. Akartad már, nyakadra adtam csókot, majd lejjebb mentem, mikor lábadhoz értem a hajlatba adtam az utolsót. Felnéztem, arcot ragyogott, tudtam az út nyitott előttem.


——-


Csendben feküdtünk a kádban, a mécsesek és a füstölő szépen szálló füstjét néztük. Hasadat simogattam, s füled tövet csókoltam. A víz lágyan simogatta testünk. Én egyre merészebb lettem, lejjebb és lejjebb vándoroltam. Mielőtt ujjammal kényeztethettelek volna, megfordultál. Hajad függönyként takarta szenvedélyes csókunkat, a gyertyák pirulva elaludtak. Ketten voltunk a test meleg vízben. Átkaroltalak, s te mintha selyem lennél, rám ültél.


——-


El is felejtettem milyen volt. A mosolya, az érintése. S most ott állt előttem, így sok év távlatából már másnak láttam. Még szerettem, de már nem úgy mint régen. Megváltozott, más ember lett. Haja megnőtt, tekintete szomorú lett. Legszívesebben megöleltem volna, hogy sírja ki magát, de tudtam nem ezért van itt. Csak azt akarta tudni, hogy van e valaki aki még szereti. Rám nézett, bocsánatot kért és elment. Másnap az újságban láttam, hogy öngyilkos lett…


——-


A hajnal első sugaraival keltem. Ő ott feküdt mellettem, haja mint kusza nádas, körülötte elterülve. Arcának kis részletei látszottak csak. A szeme, lehunyva mint egy szép ív egy rajzon, s szája csókolni valón. Felkönyököltem, csak néztem, ahogy a nap életet varázsol rá. Összeszorította szemét, tudtam ébredezik, halkan szólt, hogy nem akar kelni. Elnevettem magam, mondtam hogy gyönyörű, és a nádasba bújva csókoltam. Rám nézett, szeme mosolygott, és én is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld