Ugrás a fő tartalomra

Niki-ta (+18)

Rám néztél, nem tudtam mit is várhatok. Te már döntöttél. Felé ugrottál, és a kés a kezedben nem hagyott kétséget. Egy pillanatra lelassult az idő. Láttam arcod, barna szemed, szinte fekete volt a dühtől. A kezem automatikusan mozdult, a kést tartó kezed felé. Elkaptam a csuklód, és magamra rántottalak. Egymáson feküdünk a földön. Figyeltem tekinteted, amint hajad a szemedbe lóg, ahogy a szemed újra barna lesz. Felhúztad térded, a fájdalom átjárta testem. Elfordultál tőlem, de a felsődet még elkaptam. Könnyekkel küzdve tartottam, de kibújtál belőle. Fedetlen felsőtesttel, indultál a fegyveredért. Összeszedtem magam, és elkaptam a vállat, kezemben a Berettámmal. Egy kezeddel a pisztolytartó kezem csavartad, másikkal a pólóm nyakát tépted. Kezemből kiesett a 9 millis, és elhátráltam. Megszabadulva én is a felsőmtől. Hirtelen feléd futottam, és a falnak csaptalak testemmel. Halkan felszisszentél. A csók szenvedélyes volt. Mintha nem lenne már semmi, sem megbízó, sem küldetés. A melegítődet fogva tartottalak sakkban, de neked már volt terved. Lábaid körém kulcsoltad, és szorítottál. Elhátráltam a faltól, és így marad helyed. Hátra hajoltál, és kibújtál a nadrágodból. Kezemben tartva néztelek. Csábítón rám néztél, egy szál bugyiban. Elkezdtél futni a hálóba, két lépéssel beértelek. Elkaptam mindkét kezed, és a mellkasodhoz szorítottam. Egy gyengéd fejeléssel szabadítottad ki az egyik kezed. Hátra nyúltál, és kigomboltad a farmerom. Magam felé fordítottalak, te folytattad a műveletet, miközben én csókoltalak. Eszembe jutott a polcon a vadászkés. Levette, de te már előrébb jártál. A mellbimbómat haraptad. Éreztem, ahogy a vér folyik lefelé. Hátra dőltem, és kezedben hagytam a farmert. Késsel a kezemben feléd indultam. Elugrottál előlem. Beértünk a hálóba. Az ősrégi ajtóban megbújok trükk majdnem működött. A kés a földön koppant, a mások kezemben viszont az utolsó ruhadarabod volt. Néztük egymást, hogy most mi legyen. Mintha estélyi ruha lenne rajtad, úgy jöttél felém, és öleltél át. Selymes csókod adtál, és levetted rólam, ami még maradt. Megfogtál, és szorítottad. Nem maradtam adósod, kezemmel kényeztettelek. Ahogy újaim elbújtattam benned, éreztem a golyókat. Kicsit kikerekedett a szemem, hiszen nem láttam, mikor meztelen voltál. Kikaptam kezem, és kényszerítettem, hogy hátat fordíts nekem. A nyakadba haraptam, te ellöktél a fenekeddel. Tartva téged az ágyra estünk. Kevés helyed marad valahogy mégis rám ültél. Éreztem, a zizegés, és éreztem, ahogy nedvesedsz. Elengedtetlek, s te rajtam ülve fordultál meg. Hajad az arcomat csiklandozta. Nem diktáltál erős iramot, csak gyengéden, hogy mindent érezzünk. Kicsit hagytalak, majd elfordultam az ágyon, elsodorva téged is. Férfiasságom továbbra is benned volt. A tempót kicsit gyorsítottam, s hirtelen kijöttem belőled. Kezemet hasadra tettem, és erősen megráztalak. Hallatszottak a golyók, és a nevetésed is. A vállam bánta a játékot, mert vissza szerezted az irányító szerepét. Felültél és éreztem, ahogy a golyók a combomra esnek. Lágyan meg csókoltál, és újra rám ültél. Örült iramban haladunk a csúcs felé. Mikor elértük, majd összeroppantottad a medencém. Nem sokkal utánad én is megremegtem. Mellém feküdtél, kezedben a golyókkal. Mosolyogva néztél rám, s láttam kezed viszi vissza a helyére. Felkönyököltem, s figyeltem, ahogy eltűnnek benned. Megcsókoltam melled, majd ajkad. És elmentem megkeresni a ruháinkat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld