Ugrás a fő tartalomra

Hajnalzuhatag

Nec possum tecum vivere nec sine te! Maradok ennél a latin mondásnál...

Eltévedtem, s semerre sincs kiút. Persze, magam allat, úgy rendesen. Holnapra jobban leszek, de most nagyon rossz. Már számolni sem számolom, hogy mennyi melléfogásom volt pár hónap leforgása allat szerelemben. Kezdem úgy érezni, hogy csak én akarok hinni benne. Hinni, hogy valami, valakivel, valamikor lehet. Az élet meg azt mondja, hogy nem, szálj le rólam. Bezárúltam a saját pocsék kis életembe. Most hiába látom, hogy jönnek változások. Gondolkoztál mit ér ha nincs kivel megosztani?

Szarul vagyok, na, ez van, majd jobb lesz!

Mivel az utobbi időben tetemes mennyiségü szösszenet és vers született, meg sem próbálom ki tenni ide. Vagy feldolgozom, vagy egy direkt link lesz valamikor az egyészhez egybe...

Jó éjt, most megpróbálok sírógörcsöt kapni!

U.I.: ReB mondta, hogy írjam le mit szeretnék, és hogy mit gondolok a kapcsolatunkról. Hát akkor ime:
A talánt lehagyva, hiszen nem lennék ennyire magam allat, ha talán lenne. Bele szerettem. Mondta, hogy tudja, hogy megadnám neki amit szeretne. Ezt én is tudom, szeretnék egy esélyt kapni, hogy ezt bebizonyíthassam. Tudom, hogy mindez kevés, hiszen, ha Ő nem vonzódik hozzám akkor az egésznek semmi értelme. Tudom, hogy rengeteg jelet félre értettem, s elhittem. Mindent, hogy lehet, hogy megtörténhet. Persze, ez csak bennem volt meg. A barátság, az barátság, nem tehetem, hogy én többet akarok, méllyen elnyomom amit gondolok, közben Vele nevetek. Hiszen, csak arra gondolnák, hogy milyen jó lenne megölelni, vagy csak mellete feküdni. Félek, hogy - ha nem is véglegesen - a barátságunk meg fog szakadni. Le kell zárnom, de mint barátot most nem tudom nélkülözni. Hiányozna, ahogy az elmúlt másfél héten is hiányzott.

Megjegyzések

  1. "Már számolni sem számolom, hogy mennyi melléfogásom volt pár hónap leforgása allat szerelemben."
    Ne haragudj, hogy így ismeretlenül, de felhívnám a figyelmed egy-két dologra. A szerelem szóval lehet dobálózni és sokan sok különböző dologra értik, de én azt hiszem az igazi szerelem nem hetek és hónapok alatt múlik és alakul ki. Talán csak valamiféle biztonságvágy és szeretethiány van benned. Talán túl sokat próbálkozol, mert úgy érzed az idő elsuhan feletted és sietned kell. Talán nem gondolod át eléggé a dolgokat és barátokat veszítesz el amiatt, hogy hirtelen beleugrasz a dolgokba. Hidd el, ha hagysz időt magadnak és nem keresed folyton a szerelmet, akkor majd ő talál meg téged. Ettől nem leszel kevesebb, mint ami most vagy. Először ismerd ki magad, hogy mit miért teszel, mert néha, innen külső szemmel úgy látszik, teljes zavar van odabent. Ne akarj kapcsolatfüggő lenni és ne ess pánikba ha épp nincs kapcsolatod. Ne kompenzáld túl de sose add fel.
    Sok sikert (:

    VálaszTörlés
  2. Bocs, hogy későn reagálok, rossz szokásom! :(

    Első gondolatom mikor olvastalak, hogy ismerlek. Most is így hiszem, bár kicsit bizonytalan vagyok. (Megjegyzem a Névtelen névnél, még bármi jobb lett volna!)

    Bologom sajátossága, hogy hiába vagyok őszinte és nyílt benne. Mint napló írva, akkor is sok minden kimarad! Ez a szerelmem szó magyarázat is. Én a szerelmet nem szavakban mérem. Jól tudok beszélni, ügyesen forgatom a szavakat. Emiatt, azt sem hiszem, ha valaki nekem mondja. Nem, én érintésekben, tekintetekben mérem. A szó pusztán annyit takar, hogy akiket eltudtam volna képzeli páromnak, egy sem jött össze. Ez nem volt szerelem, egyiküknek sem mondta ki. Igen, ReB kivétel, de e mögé a kapcsolat mögé nem is szeretném, hogy bárki lásson. Ez az én kis titkom, ami a naplómra sem tartozik.

    Ettől függetlenül köszönöm a tanácsot, s van egy olyan érzésem, hogy december 1-én találkozunk. (Remélem tévedek!)

    VálaszTörlés
  3. Nem találkoztunk és hidd el, nem ismersz. Ha ismernél nem lennék Névtelen. ;)

    Így már az egész érthetőbb és tisztább, hidd el, Te is jobban jösz ki így a helyzetből, mert bár - tényleg - ügyesen forgatod a szavakat, néha elveszik a lényeg meg az érték. Annak viszont örülök hogy nem dobálózol a Szerelem szóval és hogy nem is szavakban méred ezeket a dolgokat. A mostani világba úgyis kopott, értéktelenné vált közhely lett a Szerelem-ből.

    (: Remélem összejönnek a dolgaid.

    VálaszTörlés
  4. Olvaslak, és közben meg-meg lepődök. Nagyon szépen írsz, kevesen vannak akik ennyire szépen tudnak. A "mosolyaid" megkevernek! Gondolkozok, hogy honnan találhattál rám, de nincs ötletem. Túl sok helyen hagytam már el a címem. :D

    Köszi, hogy olvasol, kiolvasol, s üdvözöllek világomban, valamint a rendszeres olvasóim közt. ;)

    U.I.: Az érték itt elveszhet, mert csak egy napló. Tudom, ezt túl sokszor hangsúlyozom, de sosem lesz több annál.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld