Ugrás a fő tartalomra

3. Ska - Reggae Fest

Tegnap volt egy kis buli. :D Oké, annyit vizipipáztam, hogy a végén nikotint köptem majdnem! :) Na, de kezdem az elején. EdE szólt busz indulás elött 10 percel, hogyha van kedvem mennyek vele el. Gondolom magamban, buli, társasái, jó kedv... Megyek hát! Az eleje kicsit lapos volt, nem irigyltem a Green Synapsis-t. Pár emberkét meg ismertem: Titi, Gábot, Ancsi, Gerasz, Rebeka... Meg láttam a Dórit is, akkorát néztem hogy na! Egy ember akit MSN-ről ismerek, hirtelenjében élőben. Igaz tökéletesen olyan volt mint amit sejtettem! A buli allat megvettem életem első ékszerét is! :D Egy nyakláncot! A legjobbak szerintem a LK-Beat volt, a Ladánybenében kicsit csalódtam! Végén Marcellt haza kisértük, majd egy tök hideg lakásban tértünk nyugóvóra!

Persze Ani akkor keresett mikor már Győrben voltam, fájtalmamra azt kellet mondnom, hogy nem tud jönni! :'( Elötte délelött kérdezte, hogy csak vicc volt az SMS-m. (Az SMS szövege: "Gondoltam átjöhetnél szerelmet vallok, adok egy csókot, és a rajzot. :D Kész a rajz, várlak :)" ) Mondtam persze vicceltem. (Tagadni mindent! :S ) Erre azt a választ kaptam, hogy ilyennel nem szabad viccelni! Most nem tudom mit gondol rólam, és gözőm nincs mi legyen a következő lépésem. Kivárok, talán az a legjobb döntés! Persze azóta már írtam neki, és hívtam is... :S

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )