Ugrás a fő tartalomra

Kicsit rólam!

Arra gondoltam magamról mesélek, sok blogírórol csak azt tudjuk mi történik velük az például nem, hogy mi a kedvenc színe. Ezeket szedem most egy csokorba... Már amit érdemes rólam tudni! (Lesznek érdekes dolgok is!)

A nevem nem árulom el, aki ismer tudja! (Igor, vagy StarWish itt a neten).
1984. október. 19-én születtem Győrben, és 2004-ig ott is laktam!
175 centi vagyok, és kb. 65 kiló. Ezt már jó 8 éve tartom! :D
Anyumnak, és apumnak a második gyereke vagyok, van egy bátyám(1982) és egy öcsém (1988).
Általánosba Győrbe a Szabadhegyi Közoktatási Központba jártam. (De ott nem vettek fel gimibe.)
Majd jártam Győrben a Lukácsba, Gábor Lászlóba s a Jókaiba... Hol végülis le tettem a 9. osztályt.
Érdekességként magam tanultam angolt, HTML-t, s pascalt. (Meg pár más nyelvet is megértek.)
Most egy győri ovódában dolgozom. (Szeptember 13-ig.)

Kedvenc szinem a fekete, és zöld.
- Ételem a kruplis tészta. (Furi mi!)
- Italom a kóla (mért ne!), a Hubi 33, és az almáskörtés Kapy...
- Állatom a fekete macska, és a hómaci.
- Szerzőim Vavyan Fable, Laurell K. Hamilton, Anne Rice, William Gibson és Nail Gaiman.
- Könyvem Vavyan Fable-től a fantasyk (Varázscsók, Álomhajsza, Tündértánc, Álmok tengere).
- Költőm Radnóti Miklós.
- Versem Radnótitól a Hetedik Ekloga és az Két karodban.
- Idézetem magamtól van (ciki!): "Varázslat az Élet, Illuzió a Halál!" Prince Igor
- Mesém az Aladin...
- Mesehősöm szintén Aladin.
- Mesefigurám Jázmin az Aladinból. (Ekhh!)
- Filmem a Hetedik. S más egyéb thrillerek.
- Sorozatom a Csillagkapu és az NCIS. :P
- Filmes karakterem kettő van: Leroy Jethro Gibbs és Juan Sanchez Villa-Lobos Ramirez.
- Színészem sok van, kiemelve: Keanu Reeves, Edvard Norton, Gery Oldman, Nikolas Cage.
- Színésznőm Julianne Moore, Lindsay Lohan... Utóbb rájöttem vörösek előnnyel indulnak! :D
- Kedvenc játékaim: Tomb Raider, Prince of Persia, F.E.A.R. :D
- Zene általában goth-metalt hallgatok, vagy valami dance-et. De most sok a soft-rock is.
- Előadóm minden esetben a Nightwish. Bár legutóbb Lindsay Lohan albumot hallgatam.
- Számom Nightwish-tól a Wanderlost (Kalandvágy), és Russel Watson-tól a Faith Of The Heart.

Az álom nőm aki ismer tudja: Vimira. Vörös, hullámos, hosszúhajú. (Állandóan velem változik.) Valahogy úgy képzeljétek el mintha egy szép ír csajt látnátok magyar vérrel. Nem ragozom. Ja, és szeretem a szeplőket. (Volt barátnőmön is szerettem. :) ) Egy érdekesség ami, nem is igazán Vimirás dolog, mégis hozzá tartozik. Overáll (nem sí, és munka) fetisiszta vagyok, szóval ő sem veti meg! Persze Vimira elsősorban regényeim nőalakjaként jelenik meg. Lassan 10 éve formája az idő!

Vágyaim vannak, nagyok is, szépek is. A legnagyobb, hogy kijussak Amerikába egy filmfordatásta... Dolgozni szeretnék rajta nem banbulni hogy csinálják! A második a fényképező, amit sokat emlegetek. Kiadni a verseim sem lenne utolsó, vagy dalszövegeket írni (esetleg forgatókönyvet). De szeretnék cégetalapítni ami számitásteknikával foglalkozik. Szeretném ha lenne akkora szavam, és vagyonom, hogy tudjak segiteni fiatalokon. S egyszer ha mindennek vége szeretném, ha valahol Írországan telpedhetnék le!

Hát ennyi voltam én, remélem kicsit jobban megismertetek! Idővel, vagy ha valami még eszembe jut, frissitem, és új dátumot adok neki... Persze jelzem, hogy áttírtam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld