Ugrás a fő tartalomra

Code Geass első évad

Lelouch Lamperouge és C.C.Röviden arról, hogy miképp állok az animehez. Azt mindenki tudja, hogy szeretem a rajzfilmeket. Azt már kevesebben, hogy mára szinte csak manga stílusban rajzolok. Igazándiból Tina hozta meg a kedvemet az animékhez: Kiddy Grade, Kaleido Star, Blue Gender. Rég nem néztem már, ez alól a Fulmetal Alcemist a kivétel. Most elkezdem… Nem bánom, hogy ezzel kezdtem újra. Megjegyzem, hogy Conra is már harmadszor tervezem, hogy menni kéne, de nem hiszem, hogy ez idén meg valósulna.

Vissza a sorozatra. Mint mindig két részt szedek le, hogy tudjam érdemes-e tovább nézni. A Gode Geass-ból öt részt néztem meg első nap. C.C. nagy kedvencem lett.

A történet ott kezdődik, hogy a Brittaniaiak leigázzák, az egész világot. Japán tartja magát, de csak undergrund szinten, a szigetet is a megszállók irányítják. Így lett Japán a 11. körzet. Lelouch épp tart vissza suliba, mikor egy rejtélyes C.C.  hátteremteherautó balesetet szenved. Megy segíteni. Ekkor találkozik hét év után újra Suzakuval, régi barátjával. A teherautóban Suzaku tudomása szerint biológia fegyver van. Mindenki meglepetésére C.C. bukkan ki belőle, ekkor megérkeznek a britek. (Suzaku is brit katona.) Mikor parancsot kap megölni Lelouchot és C.C., megtagadja, s lelövik. C.C.-t is fejbe küldik, mert védeni akarja Lelouch-ot. Utolsó “leheletével” oda adja neki a Geass-t, az erőt, amivel mások feltétel nélkül engedelmeskednek neki. Egyből meg is öli a briteket, jól lelövik magukat. Innen fedje homály a történteket.

Lelouch és Suzaku ellentét nagyon jó volt végig. Az információk jól lettek adagolva. Ahogy kiderülte a titkok, s lehetett látni, hogy Lelouch nem feltétlen sötét, s Suzaku nem fehér. C.C. lenne az ördög? Ez nem derült még ki. Kallen személyisége adja vissza leginkább a kettős élet viszontagságait. Euphemia változásai engem kis híján sokkoltak. … Nem írok mindenkiről, csak ha kéritek! :D  A karakterek igen jól ki vannak dolgozva., mindenkiről kiderül annyi amennyi kell. A végén sok a lezáratlan kérdés, a legnagyobb: Mi volt az egyesség Lelouch és C.C. közt? Nem is tudom mi tetszett legjobban benne. A rajzok nagyon jó, a harcokat szerettem. Nem volt annyi meztelenkedés, mint amennyi a japánoktól várható volt. Mindenben jó volt. Lehet azért mert szeretem az alternatív valóságokat, vagy mert anime akkor nekem mecha is. Várom a következő évadot, holnap nézem az első két részt! :D

Lenalee mint C.C.

U.I.: A fenti képen Lenalee van, Ő magyar cosplayer. (Nem tudtam kideríteni a nevét.) A blogja erre van: http://blog.cosplay.hu/lenalee/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )