Ugrás a fő tartalomra

57-48. nap, nagysokára!

Lusta voltam, bocs!

Legyen már Hétfő! :'(

Munkával haladok, már a sablont készítem. Idővel mutatok egy publikus verziót is. Ennyit róla. Unalmas vagdosás, és kódolás. Meg írok kicsi css-t. :D

Anival kapcsolatban, Wish hugom egy hatalmas dologra vezetett rá. Már sejtettem, de egy mondattal be bizonyitotta, hogy csak játszik velem. Kérdeztem, ha Ő játszana csak velem akkor mit válaszolna egy mozi meghívásra. Azt mondta, elöszőt hezitálna, utánna lemondaná. Ani is ugyan ezt tette velem. Akkora AHA élményem volt, hogy két percig csak néztem. :D Mindent megmagyarázott, és máris nem lett annyira rejtélyes csaj. Azóta , hogy erre rájöttem nem láttam.

A másik, hogy ma előrendeltem az új telefonom. Egy SonyEricsson Xperia X10 mini pro-t. Még nem hívtak vissza adat egyeztetésre, ha minden jól megy, akkor Héfőn jön meg és előfizetésesen 14.271 forint lesz. Nagyon izgatott vagyok, mert azt tudja amit várok egy telefontól. Twitter, Qwerty bill, egy kamera (5 megapixel), GPS, és Androidos. Íme egy kép, ilyen fekete lesz!

SonyEricsson Xperia X10 mini pro

Legyen már Hétfő! :)

Megjegyzések

  1. Szuper választás a telcsi, gratulálok!
    Én is nemrég vettem Androidos telefont (Samsung Galaxy Spica) úgyhogy ha android kérdésed van megtalálsz. :-)
    Már minden szart ismerek rajta, telepítettem egy tört iGO-t is a telcsimre európa térképpel, vannak szuper tört játékaim meg minden.
    De a Market-ből is több ezer ingyenes és fasza progit szedhetsz.
    Feltettem a legújabb főzött romot is rá 2.6valamennyis linuxkernellel ami az Android 2.1 update1 -nek felel meg és meg vagyok vele elégedve.
    Először azt hittem, hogy kicsit fapados lesz a linux miatt de találtam rá szuper kezelőfelületeket és fasza, minden mozog, átlátszik, elfut, visszajön meg amit akarsz. :-D
    Dobtam bele egy 16GB-os micro SD-t arra ráfér minden ami kell.
    Még van 10GB szabadom :-D

    A tiéd kamerája jobb (elvileg) az enyémben meg 200MHZ-el jobb a proci (elvileg).
    A tiéd sokkal kényelmesebb és cukibb mer kicsi.
    Az enyém nagy, kényelmetlen zsebben de a nagy kijelző menő. :-D

    Kinek mi jön be.

    Értékelem az emberi IQ-t a digitális írástudatlanság szempontjából:
    Milyen op. rendszer van a telódon?

    1. Az meg mi? (ostoba)
    2. Nem tudom. (egyel jobb mint az első)
    3. Symbian (eltévedt harcos)
    4. Windows Mobile (Az irány jó de igénytelen)
    5. Android (gratulálok!)
    6. Android 2.1 update-1 (Abszolút profi, ÉN!) :-D

    Na ennyit erről.

    Selamat Ja!

    VálaszTörlés
  2. U.I.:
    - Az iphone-okat hagyjuk...
    - Ha megvan a telcsi azonna tilts le MINDEN internet szolgáltatást az előfizun mert nagyon meg fogsz lepődni, automatkisan szeret a háttérben frissítgetni az Android meg beszélgetni a gmail serverrel meg ilyenek.

    VálaszTörlés
  3. Megérkezett a Spica-mra a 2.1 update 1 végleges verziója, most tettem fel.
    Változás csak apróságok plusz gyorsabban talál GPS jelet.

    Viszont várom a Froyo (2.2)-t nagyon!
    SD kártyára telepítés, Legújabb Flash 10 támogatás (iPhone-ok sem tudják) és hasonló finomságok.

    VálaszTörlés
  4. Ja!
    Meg wifi routert csinálhatunk vele egy gombnyomásra a telefonból. (Akinek van mobilinyternyet előfizetése)
    Jaaa!
    Meg 400%-al gyorsabb mint a 2.1

    Be kell szarni rajta, a segged is kitörölheted vele. :-D

    VálaszTörlés
  5. Ennyi mindenre nem vagyok hajlandó itt válaszolni. Keress meg MSN! :)

    Köszi a gratot. Szeretem is a telót!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )