Ugrás a fő tartalomra

35. nap, egy kis merengő!

Véletlenül miközben a Nikit kerestem Facebookon bele botlottam a Dóriba. Egy olyan részét mesélem el a múltamnak amit lehet nem nagyon kéne. Lévén ezt Ő is látni fogja, mert bejelöltem. :D (Meg amúgyis olyan...)

Dóri, ha jól emlékszem 4.-ben társult az osztályoz. A közelben lakott, így hamar barátságot kötöttünk. Megannyi emlék kötödik hozzá. Késöbb e barátságból adódóan ismertem meg Adrit (EdE nagy szerelmét), Danit és Dénest (ikrek), Kristófot, s még párakat. Apukája tesőr (volt?), náluk fogtam elöszőr fegyvert, és porcelán golyót. (Valószinüleg utoljára is.) Érdekes az anyukájára nem emlékszem. *-) Volt két macskája is, lehet innen a macska szeretetem... Most viszont egy másik történetet szertnék elmondani. Valamikor 5-ben lehetett, hogy eltörte a kezét. (Jó, nem ez a lényeg.) Egyik nap pedig overálban jött. Fura... Inkább nem is. Tisztán emlékszem rá. Felkar középig golt a jobb keze gipszbe. Egy rövid ujjú, rövid nacis, elöl zipzáros, fehér-sárga (föggőleges) csikos overál volt. :) Nem, nem akartam vele sem akkor, sem máskor járni. (Voltam max. 10-12. :D ) Jó volt nézni, szép lány volt már akkor is. Talán ide tudom legrégebre visza vezetni, de ez nem biztos. Végül elköltöztek, már nem emlékszem hova. Arra sem emlékszem mért tört el a keze. :) Két kép róla, hogy ma ránk tekint.

Dóri :) Dóri, majdnem mint régen...

Dolgoztam is ma. Megoldottam a menü egy részét, és a Rövid híreket csinálom épp. Haladok, bár lassabban, mint szeretnék. Voltam ma az önkormányzatnál is. Két órát vártam a polgármesterre, majd meguntam, és haza jöttem. Látott, kérdezte mi szeretnék, majd másfél óra múlva szó nélkül elment... Boldog voltam, ja! :S

Attisnak hoztam még egy Judit képet, mert ez lemarad, nem találtam tegnap.

Judit és smink

Megjegyzések

  1. Beszarás. Ha reggel 6-kor nincs megjegyzés írva már szemrehányást kapok... Hány nap az éves alapszabim? :-D

    Ez a
    Dóri lány is ismerős valahonnan régről... Aztán ennyi. Meg, hogy jó kis robogója van. Vagy legalábbis úgy csinál mint ha jó kis robogója lenne... :-D Vagy legalábbis úgy csinál mintha érdekelné a jó kis robogó téma. Vagy talált magának valamit ami 300000 HUF-nál többet ér és fényképezkedett vele. Mind1 is. :-D De ha sajátja akkor vihetne egy kört. :p

    A pázmánd oldal menüje nekem kicsit szétesik. firefox és chrome alatt is. Exploreren meg sem néztem.

    "hidegek idejében, még mikor, kedves,
    nem öleltelek,
    mikor nem civakodtam és nem éreztem, hogy
    nem vagyok veled.

    Némább a hosszabb éjjel, nagyobb a világ
    s félelmetesebb.
    Ha varrsz, se varrhatod meg közös takarónk,
    ha már szétesett. "

    Részlet József Attila Judit című verséből. :-D

    VálaszTörlés
  2. Éves szabi? Minek az? :D Ha mást a te blogod az én blogomba van, akkor tessék írni is! :P XD

    Dórina valószínűleg a sajátja, bár a Cannon EOS450D kicsit furán fogja az egyik képen. Győrben él, hajrá keresd meg! :D

    A hibáról tudok, ma javítom! :) Utána a közepe lesz elkészítve...

    A verset tolmácsoljam? :)

    VálaszTörlés
  3. Eszemben sincs megkeresni. Csupán nyilvánosan belegyeztem, hogy (egye fene) ha annyira akarja vihet vele egy kört. :-D Azt, hogy mekkorát azt eldöntheti ő. :-D

    Kösz, a verset sem kell tolmácsolni, bár ki tudja mit kezdene vele... Egy ismeretlentől a nevéről szóló vers részlete. (Hmmm.)
    Vihet egy kört. :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )