Ugrás a fő tartalomra

47-36. nap, az idő az oka!

Tudom, hogy viszamenőleg nem látszanak a képek. Mea culpa. Hamarosan javítom, egyúttal helyesírás is ellenőrzök. :)

Megjött az új telóm. Kezdek vele megbarátkozni. Egyenlőre annyit nyomogatom, hogy naponta kell töltenem. Még leírom a progokat amiket letöltöttem hozzá. Marketen keressetek rá. ES File Expoler, TxtPad Lite, gReader, NetCounter, Opera Mini, MSN Droid, Blogger-droid, GPS Státusz, Advenced Task Killer, Google Sky Map, Snowstrom, TweetCaster, Bluetooth File transfer, Alchemy, Spyshot.

Most fogok dolgozni. A szobámban pusztán 30-35 fok volt. Sem én, sem a gép nem bírtuk. Volt hogy a procim 99 fokot mutatott. (De lehet hiba volt.)

Anitól meg jövőhét péntekre kaptam időpntot. Reggel 9-re. Vajon már titkára is van? *-) Tényleg ideje lesz vele beszélgetnem. Egy sajátos bosszút is kieszeltem, de az kimarad. NEM CSÁLOM MEG! Az ötlet, hogy elmondom van egy kiszemeltem. Kb. 170 magas, sötét haj, világos szem, stb., de nagyon zárkozott, és nem tudom mit tegyek. Segítségét kérem, és dumálunk egy kicsit. (Remélem leesett, hogy róla beszéltem.) Majd egy hét elteltével vissza megyek, és viszek egy kis ajándékot, megköszönve a segítségét. Egy ezüst lánc, rajta egy vizöntő medállal. Annyit mondanák, hogy nem sikerült, de köszi a segítséget. :)

Két képet hoztam ma. Mindkettőn Judit van, akit személyesen is "ismerek". Nagyon szép csaj (18 éves), de én a maga részéről sosem járnák vele. (Bocs, Judit...)

Judit egy... Megint Judit...

Utóbb rájöttem, hogy minden vizöntő csaj, (akivel találkoztam) olyan fura... Mind visszahúzodó, nehezen megközelíthető. (Ildi, Tina, Ani, Judit is ezen a képen.)

Megjegyzések

  1. Helló.

    Én az Astro File explorert használom, szerintem ez a legjobb. Tud nem marketból letöltött programot telepíteni és bluetooth stb mindent kezel.

    A gReader helyett az Adobe Readert használom, talán nem is kérdés miért. :-)

    Az Opera mini szuper böngésző, én is feltettem de mivel getway-en keresztül jön az adat ezzel nincs ingyen a zero.facebook.com. Csak a közvetlen böngészőkkel.

    Az MSN Droid helyett Fring-et vagy Nimbuzz-t használok ezek kezelnek mindent még a VOIP és Skype hívásokat is valamint a videóhívást is támogatják MSN-en is.

    Az Advanced task killer helyett a leg kisebb Task Killer 2.7-et (Free) használom. Szerintem ez az egyik leg zseniálisabb program mióta linux létezik. :-D Bár elvileg anélkül sem szabadna, hogy lassuljon a teló vagy faggyon vagy bármi ha ilyen célszerszámokat nem használunk. De olyan jó játék. :-D

    A bluetooth file transfer úgy is csak addig kell ameddig 1.6-od elvileg.

    A többihez nincs hozzá fűzni valóm. :-D



    Ki az a Judit??? Én járnék vele. Egy órácskát biztosan. :-D

    A vízöntők tényleg nehezen adják a "derekat" ;-) Anyám is az. (Nem én próbálkoztam nála. :-D)

    VálaszTörlés
  2. Android: fájlkezelő nekem jobban bejön. gReader-rel rss-t olvasok. :P

    Judit az ország alvégén lakik, és ritkán jár erre. Egyszer együtt ittunk. Ennyi a történet.

    Nem is tudtam, hogy anyud is vízöntő. Akkor vele is jól eltudnák beszélgetni, az megy velük! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )