Ugrás a fő tartalomra

T-Home mizéria!

16. Kedd:

Lejárt a befizetési határidő a T-Home-nál. 14.000 forint körüli összeg.


22. Hétfő:

Kikapcsolták a TV-t, és a telefont. Kiderült, hogy elmaradás van, 2.900 forint. Nem nagyon értettük, de nem volt mit tenni.


26. Péntek:

Anyu apró hibája miatt a net is elment. :( Kisebb idegesség mindenkinél, de tudtuk, hogy jövőhéten be lesz fizetve. Nekiálltam rendbe tenni a winyóimat! :D


27. Szombat:

Folytattam a winyók rendbetételét. Volt kb. 6-7 gigám szabadon, a végére 136 lett a 460-ból! :D Na, de nem is ez a lényeg, hanem hogy megtaláltam a T-Online ÁSZF-ét. Amibe benne van, hogy csak 30 nap után kapcsolhatnak ki a szolgáltatásból. Beszéltem anyuékkal, és úgy döntöttem felhívom őket. Kb. félórás beszélgetés után kiderült, hogy valóban ők hibáztak, de nem tudnak hétvége lévén semmit tenni. Térjek be másnap a győri T-Pontba, ott vissza tudják kapcsolni. Ennyiben maradtunk.


28. Vasárnap:

Reggel felkerekedve irány T-Pont. Szerencsére Vasárnap is nyitva van. Egy órás beszélgetés után, annyi lett az eredmény, hogy ott is elismerték a hibát. 2.900 forintról nem tudtak Februárban számlát adni, de elfelehtették nem hátralékosnak könyvelni. Gondolkoztam mit tehetnék, de nem jutott semmi eszembe. Kiderült az is, hogy olyan 1 megás net ami nekem van, már nincs is a szolgáltatási körükben, és csak !200! forinttal fizetek kevesebbet, mint akinek 5 megás van. :O Végül eljöttem. A buszig viszont még volt 2 órám. Boldog voltam, hogy asemmire mentem be! Sétáltam Árkádba, kinéztem egy telót, amivel tudok Twitterre írni, utánna mentem vidéki. Itthon egyből hívtam az ügyfélszolgálatot. Végén a nő csak hallgatot, és kiderül csupán egy arra alkalmas személynek kéne belépni és kettőt klikkelni! Vicces! Marad minden Hétfőre.


29. Hétfő:

Reggel felkeltem, s azonnal hívtam is őket. Kb. 20 perc várakozás után rögzitették, hogy Péntekig fizetek, és visszakapcsolták! 10 perc múlva lett net, 25 perc a TV, kb. 1 óra és a telefon is működött. De hogy ezt mért nem lehet hétvégén is?


Tanunság: Mindig olvass el mindent, ha szerződést kötsz! Legyen akár 50 oldal is!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld