Ugrás a fő tartalomra

Munka, Munka? NINCS!

Reggel valamivel 6 elött keltem, Anyu volt oly ügyes, és bezárta az ajtót.Persze tesóm megjött reggel, így Ő keltett, óra helyett. Fürdés, aztán 8 órási busszal irágy Győr munkár keresni...

Munka kereső lap

Mivel 14 órára kellet Cinema Citybe mennem, úgy döntöttem visszafelé haladok. Kezdtem a Kikával, ami 10-kor nyit. Én meg 8:30-kor voltam ott, mondom ok, akkor HiperTesco. Kis beszélgetés, és meg is kaptam a pecsétet. Utánna mentem Decathlon. Jó volt váratak egy fél órát, és önéletrajzot kértek. Kicsit szivatott a hapi, sétálgatott elöte, de azán aláírta. Elment a busz, így volt időm sétálni, és beugrani Kikába, ott rendes volr a csaj. Utánna mentem a Center InterSpraba. Sorrendbe Office Depot, FressNapf, E.On (ügyintézés), Régió Játékbolt, ez utobbiban leltás közben is szakitottak rám időt. Sőt, egyetlen hely volt ahol sok sikert kívántak. Végén mentem a Sparba, de ott is elég buták voltak. Utánna Árkád, ott megint Spar, ott is nehezen adták a pecsétet (itt volt két állás kereskedelmivel, csemegepultba eladó, pénztáros), majd fel Staurn, mellete Alexandra (leltár volt, nem tudtam beszélni velük). Utánna C&A... A csaj akivel beszéltem szép volt rendes, és alá írta nekem. Tovább be a belvárosba McDonald's (csak Május - Április körül lesz, s a többiben sincs állás), jött a belvárosi Alexandra, semmi. Séta a győri Tesco központba, ott kötegedett a nő legtöbbet. Nem tetszet neki, hogy papírt viszek, és amíg nem töltöttem ki a jelentkezésit nem is adta vissza. (Az utolsó pecsét.) Végül Pláza, de addigra teljesen elfáradtam. Kis pihenés, majd Banbini (itt egy boltvezetőhelyttes lehetőség volt), Match, Alexandra. Végül a Cimena City volt. Igazából egyszerre jó és rossz. 3 állandó mellet van 34 diák, így valószinüleg lesz valami, kérdés mikor. A vezetőnó pedig nagyon jó fej. Negyed órát beszélgettünk. A legjobb hely volt ahol jártam, mondjuk oda is vaágyom leginkább. Pár üzletet hagytam ki leginkább idő hiány miatt.

Hazaérve talizam egy pillanatra Anival is, kiváncsi voltam ma is átt jön-e. Nem árultam el Neki, hogy mi volt Cinema Cityben. Nem jött aztán. Holnap majd elmesélem, mielött megyek Győrbe. Holnap is lesz egy nap. Délelött önkormányzat, délután munkaügyi és suli. Most viszont jó éjt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld