Ugrás a fő tartalomra

Egy szösszenet, egy rajz, és két vers!

Szösszenet

KateAz utolsó nap volt, hogy eggyüt voltunk. Már mindketten tudtuk vége van, csak valami ámítás, ragaszkodás féle kötött minket egymáshoz. Ahogy ott álltunk egymással szemben. Semmi köny, vagy érzelem. Csak ki kellet mondanunk. A levegőben ott lebegett a mondat, de nem szólaltunk meg. Vissza gondoltam az elmúlt négy évre, és tudtam sajnálni fogom. Egy percig azt hittem nem fogom meg tenni, inkább folytatom ezt a csalfa kapcsolatot. Eszembe jutottak az elmúl fél év vitái és kimodtam:
- Vége.


Felismerés

Minen szépség elveszett
Semmi nem maradt nekem
Sötét szobában élem életem
Kötél már rég a kezemben

Vissza gondolok mit tettem
Nincs ki rajtam segithetne
Mindent én tettem veled
S én gyötrödöm helyetted

Hagytam szaladni az életet
Belebuktam ebbe szerelembe
Túlélni tán érdemes lehet
A kötélt lassan kiengedem

Elkell hinnem ez kellet
S te szerelmed kiveszett
Sötétből már kiléphetek
És nem kell többé félelem

2009.VII.26. (Tina)


Elveszett lélek

Egy utolsó gondolat, semmi nincs mi megmaradt
Összetört tükör darabok torz képet mutatnak
Homályban semmi nem marad, mi kiutat mutathat
Egy elveszett lélek örökre e szobának rabja

Elmúlt egy nagy szerelem
Beleöle minden kiveszet
Nem tudja hová mennyjen
Ki az kit még szerethet

Szive nem bita elfogadni, máse lett szerelme
Hozzá vissza nem tér soha, többé itt nincs helye
Elindul hát a halálba, tán megváltást ott lelhet
S ha mégsem lesz, neki már úgyis mindegy lesz

Ki fogja siratni a testet
Szent földbe mikor temetve lesz
Emlékezenk rá még esetleg
Vagy örökre elfeledett lesz

2009.VII.24. (...)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld