Ugrás a fő tartalomra

Majdnem szokásos összefoglaló

Ez az év egész érdekes volt. Azt nézem, jó volt, de sokat vesztettem. Szinte minden fontosat. Persze a munka segített, talán azért nézek ilyen bizakodón a következő évre.

Utolsó Deny kép

Az év elején szinte nem volt még semmi. Főzőtudományom próbáltam javítani. Részben sikerült is. Ja, meg Picivel (a macsek) voltam.
Aztán februárban elvesztettem a daimonom. Deny az örök vadászmezőkre ment. Igaz, a 1,5 kilós rákot sikeresen kiműtötték belőle. Már öreg volt. Utána nem sokkal gerincsérve lett. Ebből már nem tudott felépülni. Pár nap alatt, már a vizeletét sem tudta tartani. Végig vele voltam. Ott feküdtem mellette. Végül az altatás választottuk. Őszíntén mondom lelkem egy részét temettem el. Első kutyán volt. Április óta a nyakamban is hordom. (Nem vettem le azóta.) Sok élményem van vele, tud hiányozni. Mostanában Szutyi szokott itt lenni a szobában velem. Igaz, már nem sokáig. ;) Meg letettem a cigit, egy brutális pálinkázás után. :D
Aztán lett munkám, igazából az egész évemet ez határozta meg. Akkor még Sodexo-nál kezdtem. Raktárosként kezdtem. Kisebb bukkanók, hol könnyebb hol nehezebb munka volt. Közben lett új telefonom, teltek a hónapok.
A nyár elején már lelkeztünk horgászni, leginkább itt Péren, de voltunk Marcalgergelyin is. :) Elkezdtem részt venni a Dreamers életében is. Vakond módjára kicsit kidugtam az orrom. Megismerkedtem Dina-val, kicsit segített a bakancslistámban, de végöl elváltak útjaink.
Június a horgászatról és a Happy Draw-ról szólt. Készültünk ezerrel EFOTT-ra. Munkában közben állandó vendég lettem a G-60-ban. Nagyjából itt vesztetem el Léna-val a fonalat. Azóta sem tudok semmit. Na jó, van kis infó, lényegtelen. Mert jött A fesztivál.
EFOTT nekem évről évre jobb, mindig máshogy. Most már előtte voltunk Balatonszemesen, jó felvezető volt. Utána irány Marci. Igen jó vörös hajam lett. Ez olvasható amott. :P Most jötten Zsuék is, voltak Amy-ék is. Van egy-két barátság ami még megvan.
Megvettem a Fashion Nova overált. Dreamers-ben tovább ismerkedtünk. Volt vízipisztoly csata. Ekkor vettem észre Angyalt is. Ma is jó ha látom. Azóta kiderült ki is, de fél évbe telt, hogy tudjam Dia a neve! :D
Agusztusban  kipróbáltam az Ali-t, meg voltam Battonyán. Én nem bírom az alföldet. Az… Olyan sima! :/ Dunaföldváron egy nagyon jó jó repülő bemutatóba is spontán belefutottunk. Nem sokkal utána hozzám a legközelebb álló barátom vesztettem el. Loki feladta, és továbblépet. A hónap végén kerültem fel az irodába, azóta szeretem amit csinálok. Sok jó kihívás van benne.
Szeptember Szilvásváradról és Suzy-ról szólt. Sok év után újra szívtam. Jó volt, jó társasággal. Azóta sem cigiztem, csak vízipipa meg e-cigi, ha iszom. Igaz, már azokra sem vágyom. Suzy-val sokáig kérdéses volt, lesz-e valami. Végül tudva, hogy nem bírnánk a távkapcsolatot hagytuk. Pedig nagyon megkedveltem.
Macsaj! :POktóberben egy nagyon különleges Mondo-Con-on voltam. Ezt itt nem mesélem. Kasperrel lenni mindent megért. Mégha első nap elfogyott a pénz. Meg voltunk Krak’n Town-ban. Születésnapom körül döntöttem, hogy nem szenvedek tovább. Ismerem magam annyira, valakit szeretnem kell. Ha nő lennék megdugatnám magam, s oké. Pasiként valami mást kellet kitalálnom. Kicsit átértelmezve, tudva hogy a kutya kutya, de velem lesz. Ez az oda-vissza bizalom hiányzik. Így lett a döntés, lesz a border collie kislány kutyám. Hónap végén volt még egy Charlie koncert. Hatalmas volt. Életem első ülős koncertje volt. o.O
Az év vége elment mint a sicc. Novembert végig melóztam, a közepén lettem valódi adminisztrátor. Nem tudok mit mondani, mert nem volt semmi. December végén vettem egy OnePiece overált, erről is írok. Chelsea kari után ment Duke-huz, szóval már létezik a kislány. ^.^

A következő év izgalmas lesz. A munka egyre jobb, s több. Nincs is vele baj. Szeretem a raktárat, az irodát és a büféket is. Persze, néha zavar, ha hirtelen változik valami, de ezt is kezdem megszokni. Persze jön a kutyus is. Igaz, az április, de utána nem sokkal már Plisen. Azt is várom. Aztán, hogy az év második felében mi lesz fogalmam nincs. Szerintem az évemet a kutyázás fogja kitenni. Izgatottam várom mi jön.
Itt a blogban is lesznek változások. Látható Starwish Journey verzió élesedett. Visszamenőleg is lesznek bejegyzés változások. Kivonatokat írok, térképre teszek, s elvileg 15 bejegyzés is lesz. Amolyan visszaemlékezés. Ezt jelezni fogom. A bakancslista fő helyre megy, naptár máshova, s a helyek ahol jártam is felkerül. Igaz, csak egy google térkép lesz.Duke



from WordPress http://starwish.hu/2017/12/majdnem-szokasos-osszefoglalo/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld