Ugrás a fő tartalomra

14 hét

97 nap. Hétfő. Újra minden a szokásos. Táram is, én is újra G60-ban. Süni nem vitte el a rajzot. Szerintem kap majd egy jobbat. Eltelt a nap. Kis siker, délután nem aludtam. Talán kialszom magam.

96 nap. Egy frászt aludtam ki magam. Ritkán vagyok ilyen álmos. Meg basszus, olyan hideg van. Egész nap fáztam vagy melegem volt. Raktárban átfagytam, de legalább a száraz kimarad. Kicsit figyelmetlen voltam, kibírható. Tálalás megint kicsit összekapott. Azt meg még két óra iroda. Szar volt. Legalább tudom, hogy figyelnek, s amit valakinek lehet azt nekem nem. A fénypont, hogy a busz három perccel később jött. Le is csúsztam Gábrist. Haza, sorozat. Talán blog, de inkább tusi, s alvás. Végre vége ennek a végtelen napnak…

95 nap. Reggel csúszok persze, mert nem Gábris van. Aztán a busz is. Majdnem elaludtam mire beértünk. Plusz 20 perc. Minden reggeli tervem borult. Persze kiszedve nem volt semmi. Utána sem lett jobb. A kocsiba csak 10km-nyi benzin volt. Nem hittem, hogy eljutunk a kútig. Épphogy. 10-ben az orrom előtt nyalógépnek neveztek. Újra éreztem miért nem szeretek nagyobb cégnél dolgozni. Mindig fúr valaki valakit. Ma diák csajjal sikerült beszélnem. Nem csak én nem tudom mikor kinek szólnak. :D Aztán vége is volt. Rövid nap. Szerda, de lendületet az a héthez.

94 nap. Semmi nem volt. Igazán minden úgy ment ahogy kellet neki. Jó nap volt. A este még egy csavart tett bele EdE. Holnap találkozunk. Majd meglátjuk mit akar.

93 nap. Reggel megint egy szívás. Nem tudtam kipihenni magam. Raktárban megint hagytak mindent rám. A vezető meg négyszer cigizett egy óra alatt, én meg. Lelassítottam. Így kihagytam a nehezét. Csessze meg. Utána már normálba mentek a dolgok. Fura volt a 40-ben enni, de ez is megvolt. :D Délután tali EdE-vel. Két sör. Továbbra sem tudom mi legyen a Borsodival. Meghallgatom az biztos. Levir remélem kicsit felelősség teljesebb lett. Elment ő is. Remélem bejut, az Audival szemben is. Ott jobb helye lenne. Meg persze EdE beközölte, holnap Bátyjánál van munka. Engem is várnak. A baj, ha nem megyek, nem is kell többet. De, ahh jó lett volna aludni végre. Míg fel nem kelek. Akár akarom, akár nem. Most mennem kell. :/ Aztán jött az agyszöcske. Bácsán postát raboltak Gábris nem fog időben beérni. Az oké, de bassz holnap megint korán kelek. :( Viszont találkoztam KisTündér-rel. Szép most is. Nem véletlen indított el a sorozatot. Ahh, tuti baj van velem. :D Megismerni nem szeretném Lettit, ő az én Lolita-m. ^.^

92 nap. Reggel hát kelhettem, hogy dolgozzam még egy napot. Be is mentem, a busz nagyot került, aztán kicsit rosszkor szálltam le. Végül azért csak bringázhattam egyet. Beérve gyors ismerkedés, igaz mákom volt, s mindenki jött, azért így is néha nehezebb volt. Gyorsan bele lehet tanulni. Csináltuk is rendesen. Lett egy igazán rendhagyó selfie-m is. Még egy pillanatra vissza EdE-hez, aztán irány haza. Itthon egyből aludtam egy jót. Azóta tv, de szerintem már nem sokáig, inkább alszom egyet! :D

91 nap. Végre egy kis pihenés. Igazából csak tv meg néztem a szemhéjam. Tegnaptól kicsit izomlázam van, de nem vészes. Az viszont jó volt, hogy a nap nagy részét overállban töltöttem. Black Milk alul, az új OnePiece felette. nagyok kényelmes volt. Meg meleg. Hehe, mintha bundám lenne, tökéletesen simult. Zsuék meséltek, hogy mi volt Pesten. Alakulnak a Dreamers körül a dolgok ami azért nekem is jó. ;) Több fotózás lehet. :) Aino is volt, így örülök, hogy nem mentem. Arra nem vagyok kész, hogy találkozzam vele. Nem akarok táncolni, nincs értelme. Hiába bírom rettenetesen. Pedig tényleg ott van köztünk még az a szikra. Ezt írásban szívesen folytatom is. Persze szabályokkal, olyanokkal amik kizárnak minden romantikus szálat. :P Integettem neki, majd elválik bele megy-e a játékba.

KisTündér



from WordPress http://starwish.hu/2018/01/14-het/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld