Ugrás a fő tartalomra

Szürreális hét

Eredetileg úgy terveztem, hogy egész héten írom ezt a bejegyzést. Vártam, hogy valami fura, valami nagy történjen. Igazából történt is, s nem is. Lesz itt történet munkáról, Rei-ről, Angyal-t is bemutatom. Végül pár szó Aino-ról. :) Vágjunk bele.

Az egész még múlt héten kezdődött. Itt járt Levir, s mesélt Rid-ről, s Rei-ről. Igazán meg sem lepődtem. Rid-nek csak a szája nagy, pedig tud ha akar. Szóval, olyan életművész mint az apja. Néztem, mert nem ezt vártam, de valahol tudtam, hogy ez lesz. Rei ott maradt a gyárban. Könyvel. Oké, határeset. Ezt viszont előre tudtam. “Sajnálom, hogy végül azt látom, hogy egy gyári meló felé robogsz.” Ez nagyon kiszámítható volt. Nem igazán értem a dolgokat, de nem érdekel. Csak volt infó elmondtam. Az utolsó amire még várok, na az még messzebb van. :D Emiatt is vártam, hogy majd jól összefutok velük. Végül ez nem történt meg, más viszont igen. Talán begeneráltam. :)

Angyal-ról még nem meséltem. Igazából csak egy nő a gyárból. Nem velem dolgozik, sőt nem is a közelemben. Csak egy ideig minden reggel, s délután láttam. Biztos pont volt a napjaimban. A Joyus Draw (azóta lezártam), is miatta indult el. Meg is kapta az angyal rajzot. Kicsit megszerettem. Aztán elmentem én szabira, majd Ő is. Alig láttam. Mire visszaállt volna a rend eltűnt. Sokáig nem láttam, vagy csak egyszer-egyszer. A héten viszont szembejött velem az egyik csarnokban. Kicsit meglepettek voltunk mindketten. Én épp kazettáztam civilben, Ő melós cuccban. Egy bátortalan mosolyt tudtam csak kicsikarni. Közben szívem a torkomban. Én már csak ilyen vagyok. Következő nap kisebb gondok miatt a főportát kellet használnom, így megoldódott a rejtély mért nem látom. Úgy tűnik van amikor kocsival hozzák-viszik. Péntekem szépséges lezárása volt, hogy aznap nem kocsival ment, hanem láthattam a buszmegállóba. Nagy meglepetésemre tőlem pár méterre telepedett le a korláton. (A kép is ekkor készült.) Kíváncsian várom mit hoz a jövőhét. Ó, s nem csak ezért.

Na, akkor meló. Az oké, hogy hétfő, kedd rendben ment. Szerdán itthon maradt a kártyám. Az egy tortúra, ha nem csak egy helyen melózol. Így szinte semmit nem tudtam csinálni. Csütörtökre azért megoldódott a helyzet. Igen ám, de akkor meg mehettem ki az isten háta mögé dolgozni. Nem rossz ott, csak én mindig akkor kerülök oda, ha gáz van. Az meg sose jó. Viszont megtanultam (már el is felejtettem) majd az összes szenyánkat. Innen én kijelentem büfés is vagyok. Letudtam, már vártam, hogy legyen egy normális napom, mehessek a büfékbe. Ahogy azt képzeltem. Pénteken a raktár fogott ott. Két ember mínusz, kell a segítség. Elsőnek kicsit csalódott voltam, de ki nem. Aztán rájöttem, hogy nem sok ember van aki annyit tud, s így lehet dobálni mint engem. Pontosan ott vagyok, ahol lenni akarok. Igen, ezt jó gyorsan el sikerült érnem. :D Azt hogy ebből mikor lesz hasznom? Ezt nem tudom. Még nem sietek. Közben kasszázni is elkezdtem. Szóval egész jól haladok. :) Várom mit hoz az október.

Már csak Aino-mról szeretnék mesélni. Ez lesz talán a legrövidebb. Kicsit összezavarodva vagyok. Nem tudom mi lesz. Hagyom, hadd menjen minden a maga útján. Igyekszem minden nap kicsit beszélgetni. Amolyan tartsuk egymásban a lelket. Kapott több verset is. Talán majd kitalálom, hogyan tudom ide hozni. Azt továbbra sem tudtom mi lesz. Vágyom rá, talán túl fontos lett. Most csak azt szeretném, hogy eljöjjön majd a Krak’n Town.

Angyal



from WordPress http://starwish.hu/2017/10/szurrealis-het/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld