Ugrás a fő tartalomra

Postahangyák

Akkor írjuk, majd később kap címet. Előbb szemüveg törlés, nagyon koszos! ... Kész, akkor amíg várjuk a KisRókát addig mesélek. Van itt minden, az Ő történetének folytatása, munka, oldal, játék meg egy csepp Valóvilág is! :D

De akkor az elején. Kicsit több mint egy hét telt el mióta legutóbb voltam. Sok változás nincs. Jobb kedve van, elfogadta, hogy bent kell lennie. Kicsit többet beszélgetünk fb-n mint szeretném de belefér. A legnagyobb változás, hogy más lett. Tényleg szinte egy új KisRókát kaptam. Minden szempontból. Szerethető, és gyönyörű. Most hétvégén egy nagy próba előtt állunk, együtt fogjuk tölteni mind a három napot. Utána vissza kell még mennie. Ez a hétvége más lesz, nekem is. Nem is az a jó szó hogy félek. Inkább várom hogy mit hoz. Rakodni fogunk, és kicsit pihenni is. Egy éjjel ott, egy itt. A Pszihomókuska (KisRóka orvosa) velünk van. Vagy nem, ezt máig nem tudom biztosan. o.O Hétfőn szeretnék vele beszélni, hogy mit gondol a dolgokról, a hétvége után hogy gondolja a dolgokat. Még nem tudom, mikor jöhet haza, de várom, hogy hogyan lesznek utána a dolgok. Ebben is sok a változás. Bár az már nem fér ide, s a jövő zenéje még. ;)

Holnap munka meghallgatás. A legrosszabb, hogy annyiért megyek el amennyit a 4 órával is megkeresnék. De hát a kényszer nagy úr.. Ó, igen, persze a webes munka is ekkor indulna be, de három műszak mellet biztos nem fog menni. Nem igazán szeretnék oda menni, de ez van, ezt fogom szeretni.

Az oldalon apróbb változások vannak, lesznek. Egyik a verseket végre felviszem. Meg egyéb történeteket is. Igyekszem a hátterükkel. A KisRóka flashback is várható. A másik ami még nincs kint, s lehet nem is lesz, a kronológia. Egy idővonal az életemről. Nem lesz annyira szorosan csak rólam szó, inkább a hatások amik engem értek. Lesz kitekintő Tinára, Atisra, KisRókára is, de másfelé is picikét.

Játék, mert olyan nagy játékos vagyok! :D Az Assasssin's Creed most jegelés alatt van, de folytatni fogom mert szeretem. Még decemberben megvettem a Tomb Raider Legend-et, s azt szeretném 100%-ra vinni. Ez most jól megy, már voltak fent akadások. :) A másik játékom amit már tényleg évek óta keresek, egy igazán jó böngészős játék. Megtaláltam: Anno Online. Magyar, nem kell feltétlen fizetni érte, Ubisoft és fejlesztik. Kell ennél több? Olyan Age of szerű de nincs harc. Hála a fejlesztőknek.

Valóvilág... Nem sokat posztoltam róla, a 6 évad alatt. Pedig, ha úgy nézi az ember marha jó. Igaz, kicsit laposodik. Mindegy, hogy honnan szedtek ilyen embereket fogalmam nincs, de minden "kasztból" kiválasztották a leghülyébbeket. Ez tuti. Már nincs igaz ok, hogy mért nézem. Mert rá függőztem. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld