Ugrás a fő tartalomra

Blog Techdemo

Megmutatom a plugineket amiket fel tettem. Kicsit írok is róluk, közben én is megtanulom a használatot.

1) Add Linked Images To Gallery

Igazán ezt nem tudom megmutatni. Annyit tesz, hogy a linkelt képeket letölti a tárhelyre, így azok megmaradnak, ha az eredeti el is tűnne  :) Ilyet mindig is akartam.

2) Crayon Syntax Highlighter

Mivel szokásom kódolni HTML, CSS, Pascal, PHP meg kitudja még mi így adott, hogy ezt feltettem. Szerintem ez a legjobb!
<?php

/* fejléc */
print '<html><head><title>Helló</title></head>'; //mindenki számított rá
print '<body>'; // hogy a html kódoknak is szerepelniük kell a programban
// ugye?

/* tartalom */
print '<p>Helló világ!</p>';

/* lábléc */
print '</body></html>';

?>

3) Easy Spoiler

Igazán ez a filmekhez kell, de máshol is jól jön, hiszen nem csak spoliert lehet be tenni.

[spoiler intro="Spolier van itt" title="Részletek a semmiből!"]

Ez a teszt szöveg! Mindjárt egy kép, s egy link is lesz!

Mint kiderült valamiért DeviantArt-os képeket nem tudok linkelni.  :poop:

[caption id="attachment_1339" align="alignnone" width="300"] Íme a szemem![/caption]

[/spoiler]

4) Easy Tooltip

Ez előugró ötleteket ad. Tud [tooltip title="" content="Ez egy tipp!" type="classic" ]normálisat[/tooltip], [tooltip title="Figyelem!" content="Ez egy figyelmeztetés!" type="warning" ]figyelmeztetést[/tooltip], [tooltip title="Segítség" content="Itt segítség lenne, ha lenne mit!" type="help" ]segítséget[/tooltip] , [tooltip title="Infó" content="Informállak, ez egy tipp!" type="info" ]információt[/tooltip] és [tooltip title="Hiba!" content="Hiba! Ez a tipp nem létezik!" type="critical" ]hibát[/tooltip]!

5) Front-end Editor

Ez is egy olyan kiegészítő amit nem tudok megmutatni. Lényege, hogy a főoldalon lehet szerkeszteni mindent. Majdnem. Ez nekem jól jön, hiszen állandóan hibázok, így egyből ki tudom javítani. :)

6) GD Star Rating

Egy aprócska értékelő alkalmazás, azt még nem néztem, hogy sajátot lehet-e csinálni. Amihez a látogató nem nyúlhat. Egy hibája van, hogy a multi ilyen hosszú! :S

[starratingmulti id="1"]

7) Jetpack a WordPress.com-on

Ezt mindenki ismeri, nem is szaporítom a szót!

8) Simple Facebook Connect

Sok mindent tud, de én csak Fb-os posztolásra használom. Szintén adminos. Beállítani kicsit nehézkes, sajnos ez részben Fb hibája.

9) Tango Smileys Extended

Smile-k minden mennyiségben, sajnos nem bővíthető, de így is sok van! :)

:pumpkin:  :camera:  :ghost:

10) Text Hover

Magyarázni tudok vele WP-ben. Például a meséknél kifejezetten jól jön majd! :)

11) Text Replace

Lecseréli a szövegeket, így nem kell szenvednem a linkelésekkel. Régóta használom. A fent lévő Fb-os link is ezzel megy. :D

12) WPtouch

Mobil változat az oldalnak. Szerintem ezt is mindenki ismeri...

Ennyi lenne. Köszönöm a figyelmet! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )