Ugrás a fő tartalomra

Sohajok!

“Lélegzetek, avagy figyeljünk az elveszettnek hitt barátokra.”

I. Sóhaj:
Anno domine 2001 valamikorjában egy lakás ajtóban történt velem, az akkor már szépnek hitt Lány durván kosarat adott… Némi nehezteléssel, de megértettem.
II. Sóhaj:
Anno domine 2002 nyara a Lány “gyülije” - hova magam is jártam. Meg tiltotta hogy barátnő legyen, ezek után a “pásztorunknak” az élettörténetében találtam néhány foltot. Na ezekre aztán rá is kérdeztem. Miután nem kapta semmi nemű választ léptem onnan. Így hát meg szakítottam a kapcsolatom vele.
Legutóbbi Sóhajom:
Anno domine 2003 nov.18. Öt napja, hogy az Öcsikém barátja leszólított egy lányt az utcán. Másnap bemutatta az Öcsémnek, s mit ád Izisz? A Lány Hugicája volt. Jött a következő nap! Öcsém, és a Hugica plusz ketten mentek buszozni, s hozta az üzit, a Hugica, s a Lány Anyukája - ki mellesleg “gyülis” - beszélni akar velem. Jött a következő napocska. Mentem beszélgetőre, kis-rövid beszélgetés volt, infószerzés, s találkozás céljából. Ja újabb üzi, de most a Lánytól. Találkozni szeretne velem… MA… Suli, utána irány hozzá. Ott kicsi várakozás (fél óra :) ). Utána beszélgettünk (negyed órát :) ). Nem kertelek kellemeset csalódtam… Szemembe a Lány MÉG szebb lett, hihetetlent változott, ha a “gyüli” is ilyen nagyot változott, ejtem a fenntartásaimat, de ezt nem hiszem… Nos, holnap meg látogat, várom mi lesz belőle. Érzések: Olyan újabb barátra tehetek szer ki az Igaz Barát címre pályázhat, kit valószínűleg nem én fogok keresni… Kell? Úgy gondolom IGEN IGEN sosem lesz elegendő barátom.
Szereplők:
A Lány: Kati
Hugica: Zsu
Öcsikém barátja: Baly
A Lány Anyukája: Zsuzsa
Öcsikém: Bence
Plusz kettő: Virág és Baly
Pásztor: Jan
“Gyüli”: Sokan, holnap is írnám a neveket
Én: Igor
“Sóhajok, avagy kutyából is lehet szalonna(-át csinálni, csak nem lesz jó íze, s lecsuknak állat kínzásért).”

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld