Ugrás a fő tartalomra

Megint elmaradtam

 

1. Elmaradások
2. Nova Rock
3. EFOTT
3. Kassa
5. Kowa Pest
6. Kowa Győr
7. Pálinka
8. 10 év
9. Battonya
10. Bundás
11. Gül baba + Füvészkert
12. Szilvásvárad
13. Fashion Nova Waylay
14. MondoCon
15. OnePiece Swift
16. SAK
17. Mi Band 2
18. XBox One S
19. Füles
20. Plzen
21. Fashion Nova FF
22. DS
23. Falunap
24. Odin, Odin, Odin

 



from WordPress http://starwish.hu/2018/08/megint-elmaradtam/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )