Ugrás a fő tartalomra

Tanmark’s Kennel

Igaz sokat kellet várni, de végre eljött ez is. Találkozhattam a kutyusom apjával, s persze gazdájával. Pénteken mentünk Pest Szia barátunkhoz. Ki kevésbé, ki jobban volt beteg. Ittunk is, össze is gyűltünk. Tudni kell, hogy mikor elterveztem, hogy kutyusom lesz, akkor magam alatt voltam. Ez azt jelenti, hogy épp rettenetesen vágytam valakire. Valakire aki megölelne, egy párra. Aztán elmúlt ez az érzés, ahogy szokott. Persze tudtam, hogy még fogom érezni addig míg a szőrgombóc megérkezik. Most jött el ez a rész. Három héttel a születése előtt. Boldog vagyok, hogy fél évet eggyel megúsztam. :D Szóval itt tartottunk. Reggel már mentünk is Isaszeg. Szerencsére könnyen megtalálható. Kis várakozás, s már ott is voltunk a kutyák közt.

Slate és énBe vallom mikor beértünk, jó volt látni azt a sok kutyát. Odamentem. Nem tökéletesen, de nem is ez volt a célom, de bemutatkoztam. Megszaglásztak, nem nagyon ítéltek veszélyesnek, de azért még ugattak. A kennel gyönyörű volt. Tiszta, s szép. Eszter megnyugtatott, már készül a nagyobb hely. Mindig tanul, s igyekszik fejleszteni a dolgait. Majdnem egy órát beszélgettünk ebből ragadok ki részletek, mert fontosnak érzem, hogy lássátok mitől jó egy tenyésztő. Tudni kell, hogy olvasok Cesar Millan-t, de azt nem várhatjuk. hogy itt is olyan kennelek legyenek.

Kicsit féltem, hogy nem azokat a válaszokat kapom majd amit várok. Felkészülten érkeztem, s egyik legfontosabb kérdésem az volt, hogy mért ez a párosítás. Miért Slate és Lulu? A válasz ledöbbentett. Férfiasan bevallom, valahol a felénél elvesztettem a fonalat. A lényeg, hogy fontos a személyiség, illetve, hogy az amerikai Aussie vonal maradjon meg erőteljesebben. Egy erős testalkatú, mozgékony, barátságos alom a cél. Fekete trikolor, s blue-merle színben. Itt engem már megnyert. Arról nem is beszélve, hogy ez Slate első alma. Hackers Code, a törzskönyves neve Slate-nek. Milyen menő már. :D További beszélgetésünkből kiderül, hogy minden csajszi 2-3 almot hoz csak. Eszti nem akarja kizsigerelni őket. Lulu-nak ez a második alma, három éve volt egy. Most gondoltam végig, a kutyus szülei Hivatalos ügy (Lulu) x Hecker kód (Slate). Ez nagyon jó! :)

Másnap még bezsongva elmentem aztán talira. Sajnos mióta hivatalosak vagyunk, gyűlnek a rosszakarók. Egy egy kicsit beárnyékolta a talit, de jó volt. Találkoztam Aino-val is, most is meg volt a szikra. És ennyi. Fotóztam, kicsit ittam is. Nagyon nem tudok mit mesélni róla. Csak volt, eltelt. Nem hiszem, hogy megyek a következőre, hacsak Aino nem hív. Ezt neki is mondtam. Majd Pilsen. ;)

Aino kicsit bolond



from WordPress http://starwish.hu/2018/03/tanmarks-kennel/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld