Ugrás a fő tartalomra

Mit hoz a jövő

Pár napja megtudtam, hogy Chalsea-nek nem lesznek kicsijei nagyon elszomorodtam. Viszont szinte azonnal elkezdtem új alom után nézni. Ennek a története jön. Ezért is állt le a heti beszámoló. Ebben a pillanatban nem tudom mikor lesz kis kutya. 8 hét, vagy 4 hónap…

Mint írtam, a rossz hírek után neki is feküdtem a keresésnek. Első gondolatom az Aussie volt. Irtózatosan szép kutya. Szépségben szerintem simán veri a Bordert. Viszont a vörös megfizethetetlen. Szerencsére a trikolor is szép. Találtam is egy nem akármilyen kennelt. A Tanmark’s kutyák minden tekintetben egy álom. Csak nem az enyém az egy vörös border lány. :P Persze azért felvettem a kapcsolatot egy régi ismerőssel, hogy segítsem, öreg borderes ő. Így biztossá vált, hogy a Tanmark’s a befutó. Kedves tenyésztő, jó szülők, csak kissé húzós ár. Bár a plusz 20-40 ezer nem túl erős. Megéri.

Álom kutyusAztán jött. Van egy álom kutya. Igen hét naposan itt látható jobbra. Szerintem gyönyörű. Ő border. És kb ennyit tudok róla. A története, amennyit a tenyésztő elárult: Van egy külföldi érdeklődő, aki ha látja hová fejlődik dönt kell-e neki. (Brrr, nem szeretek ezeket, megértem, de ezek már terméknek nézik a kutyákat. Kiállítási tárgynak. Na mindegy.) Ha nemet mond akkor TALÁN vihetem én. Mindezt potom 240.000 ért. Mindezt egy nyers, már-már bunkó stílusban. A Dashing Dawn kennel fura, akár Aussie-ban a Kaleido. Viszont a kutyákra nem lehet panasz. A nagyobb probléma, hogy szinte semmi infót nem tudok a szülőkről, a tenyésztőről. Inkább nyelek egyet, s nyalok tövig, de ha jellemben jó eme kis csaj. Bármint megteszek érte. Nézz rá, egy szépség.

Sok agyalás, intenzív fél nap. :P Kiszórtam mindent, s mindenkit. Hátra léptem, s a várakozás mellett döntöttem, úgy is épp az életem is változik. Ez a kis szépség, és a Tanmark’s nyári trikolor Aussie-ja maradt bent. Szóval 3-4 hét és kiderül. Vagy Border Collie, vagy Ausztrál juhászkutya lesz. Addig is. Olvadozom. :)



from WordPress http://starwish.hu/2018/02/mit-hoz-a-jovo/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )