Ugrás a fő tartalomra

Nem futok utánad

Oké elismerem, elég idióta cím. Máshogy viszont nem tudom megfogalmazni, hogy mit gondolok.

Beszélgettem munkatársammal, vagy talán már nem is vele. A lényeg, hogy nekünk pasiknak kéne kezdeni, sőt végig irányítani, akár futni is a csajok nők után. Nem szólaltam meg mert már belefáradtam azt hallgatni, hogy “komolyan, ezt megteszed”. Igen, de a nőknek nem ez kell. Hiába vagyok aki vagyok. Sőt, lassan kezdek egy életet is építeni. Ne is a mostot vegyük. Akkor sem jutottam sehova mikor senki voltam. Lehet, jelenleg jobb a helyzetem, de ne ezért legyen bármi. Pont emiatt nem is változtatok sok dolgon, csak amit a komolyabb munka megkövetel. Minden másban maradtam én. Tény, továbbra sem érdeklek senkit. Akkor meg hova fussak?

Meg egyébként is. Honnan a frászból találjam ki, hogy tetszem egy nőnek, ha nekem kéne kezdeni. Az állandó elutasítás előbb-utóbb mindenkit felemészt. Nem így kéne lennie. Nem arról szólnak már a kapcsolatok amiről kellene. Ahh, hiányzik, hogy nem látok közös programot, vagy virágokat a nők kezében. Most nem a kapcsolat elejéről beszélek. De megint eltértem a tárgytól.

Lényeg, a lényeg: mért nem kezd az aki akar. Mért a büszkeségünket való előbbre? A nélkül is lehet valaki titokzatos. Lehet jelezni egyértelműen, de nőiesen is, hogy valaki bejön. Ha meg mégis annyira félénk vagy, akkor meg ott a fész. Bejelölöd, és kész. Onnan már semmiség. (Persze, ha megtalálod.) Ez tényleg kor független, mert alibit mindig lehet kitalálni. Szóval, ne csak a férfiak kezdjenek. Igen nekünk kell udvarolni, de az már egy másik mese, hogy mi az amit nem tudnak a pasik…



from WordPress http://starwish.hu/2017/11/nem-futok-utanad/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld