Ugrás a fő tartalomra

Az elmúlt és az eljövendő

Az elmúlt:
Őszintén az elmúlt évből emlékszem januárra, és októbertől decemberig. A többi igazából homály számomra. Pedig aztán történetek dolgok. Számomra elég nagyok. Előre lépések, és egy helyben toporgások is. De lényegében a fotózás és a különcségem határozta meg az évet. Januárban elvesztettem a munkám. Bár még kis mentéssel sikerült egy "kis" pénzt szeretnem. Így lett meg a nagy beruházásom, amit annyira nem is bánok. Csak épp nagyon nincs hova most használnom. A Black Milk overál viszont megérte az áldozatot. Sőt ennek hatására vettem bodykat, s a OnePiece overált is. Megtörtént először, hogy kidobtak a vidékiből. Tegyük hozzá, abból az estéből nem emlékszem semmire. o.O Majd elkezdtem KisTündér-t fotózni. Ez lehet folytatódni fog, de ez olyan nyári elfoglaltság. :) Jártam erre-arra. Soltvadkert egy igazán jó kirándulás volt, de Badcsony is egy igazi élmény. Főleg ahogy én csináltam. :D Megint volt lehetőségem Ír-Magyar napokat, MondoCont fotózni. Volt Dilimpia, Falunap, Bucsú, Szent-Mihály nap. Szóval a faluban is zajlott az élet, én meg mindenhol ott voltam. Tényleg volt lehetőségem fotózni, meg TV-ni... Az év végére aztán lett munkám takarítok a dobozgyárban. Jó és szeretem, bár néha kicsit unalmas.
Persze most is voltak rossz részek. KisRóka kilépett az életemből, ez erősen miattam van. Még nem nagyon érzem magam felkészültnek hogy beszéljek vele. Sok mindenen mentünk át, majdnem minden más lett volna, de végül döntenem kellet. EdE felment Nuzhoz Pestre, majd visszatért. Ez viszont egy másik történet. Mona is ide költözött, ez igazából az évvégére kezdett fura helyzeteket szülni. Tény hogy a szerelem, s a pénz elkerült ebben az évben, de kaland azért volt bőven. :)

Az eljövendő:
Mit várok a következő évtől. Magam sem tudom. Azt igen, hogy magamtól mit: Kitartást. ;) Belekezdtem a 365 fotósprojektbe, rengeteg fotós tartozásom van, ezeket le szeretnem törleszteni. Ott vannak a Bakancslistás tételeim. Sőt még a ZeroDay fbico felé is vannak tartozásaim. Ennek szeretném szentelni az évet. A fotózásnak. Nem is igazán tudok mit ragozni ezen. Lassan mesélek, hogy mért állok most karrierista szemlélettel. Persze, ha jön a szerelem - a lehetetlen - akkor nem fogok visszakozni. Amit nagyon szeretnék idén az a Nova Rock extico fesztivál, s így két Nightwish extico koncert egy év alatt. Ebben reménykedek leginkább.

Irány az eljövendő!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld