Ugrás a fő tartalomra

Twisty Onesie, megvan!

Nem akartam előbb írni a dologról, nehogy elkiabáljam. De már itt van... Rajtam. :)

Mint legutóbb is, most is írok egy kicsit a beszerzéséről, és egy amolyan véleményt is. Mikor kiírtam nem gondoltam, hogy találok még. De szerencsém volt. Nem úgy mint nálunk, Angliában a leárazás az valóban az. Így jutottam el a Zutti Store E-Bay oldalára, s találtam egy M-est és egy S-est. Gyorsan, apró trükkökkel össze szedtem a 35 fontot. Tegyen hozzá 140 volt az eredeti ára. Összesen mindennel együtt 50 font volt, azaz kb. 19.000 forint. Megérte. Megint a többiekkel beszéltem meg hogy melyik méret legyen, Így lett S-es. Kicsit parás volt mert azt 12-en figyeltük, végül én vittem el. Az M-es máig fent van még. Az utalás most már könnyebben ment, de fontos megjegyezni, hogy a bankok vállalati devizában számolnak (az a legdrágább). Pénteken leadtam a rendelést. Ahogy számítottam rá, csak hétfőn adták fel. Azt az éjszakát ott is töltötte, meg kamionnal - érted kamionnal! - elindult felém. Ez volt kedd, és ekkor tudtam meg, hogy a Royal Mail a GLS-el szállíttat. Örültem, mert velük jó tapasztalataim vannak. Ezután két napra eltűnt a csomagom... Jött a kamionnal, kész! Beért a németországi HUB-ra. Majd jött tovább felém. Péntek estére beért a magyarországi központba. Boldog voltam, ebből csak hétfőn lesz valami. Így is lett. Ma hozták meg. Még kaptam is egy 3 órás intervallumot, amit aztán 1 órával lecsúsztak, de a srác jó fej volt. Mivel most EU-bol rendeltem, nem volt más költségem. Érdekes, hogy Ausztráliából előbb ide ért a csomag. Érdemes a két képet megnézni.

Catsuit mozgása Ausztráliából! Onesies mozgása Angliából!

A onesiesről... (Van magyar megfelelője?) Ezzel együtt már három van. Egy pizsama, egy F&F, és ez. Mindegyiknek meg van a maga előnye. A pizsi inkább alvásra jó, de arra nagyon. Komolyan 10-ből 10. Mintha évekig az tervezték volna. o.O Az F&F inkább néha jön jól. Főleg kora ősszel. Ez... Nem tudom hogy mondjam. Mintha egy takaróba lennél, ami alól nem akarsz kimászni, de ezt a takarót magadon hordod. :) Egy lazulós vasárnapon, vagy a tűzmellet ennél jobbat nem tudok elképzelni. Viszont ahhozképest, hogy azt sugallták, hogy WC-ni könnyebb, hát nem. Még a Black Milk-esben is jobb. Igaz, ott félmeztelen vagy és fázol mikor leveszed. :D Az, hogy a lába közt van a cipzár egy jó ötlet volt. Úgy kell bele lépni, ami van hogy jó, van hogy nem. A cipzár hiány viszont összességében előnyére válik. Kényelmes nagyon. Van csukja is, így igazán be tudod magad bugyolálni, ha fázol. Amit nem szeretek, s még nem szoktam meg, hogy az ülepe majd' a térdemnél van. Tény viszont, hogy ha túlzottan feljebb lenne akkor már nem lenne ilyen laza. A színe, és a szabása miatt tényleg lehet utcára hordani, de csak lázadóknak javaslom. Egyszer tuti megcsinálom. Ami csalódás volt számomra, hogy Kínában gyártották, bár ez nem látszik rajta (persze kisebb hibákat találtam, de nem biztos, hogy gyártási. Ennek is akár a Black Milk-nek komoly közösségi léte van. Sok sztár hordja a onesies-eiket. Végszónak jelenleg 9-et adok a 10-ből, az ölepe miatt. Ja, meg csak feszülős boxerral lehet hordani. -_-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld