Ugrás a fő tartalomra

Black Milk Clothing

Mindenképp úgy terveztem, hogy ezt a posztot megírom. Az a baj, hogy nagyon hosszú lenne, ha mindent belegyömöszölnek amit szeretnék. Jó lenne elmesélni a rendelés menetét, a dolog buktatóit, a csomag utazását mert az is jó volt. Végül egy véleményt arról amit rendeltem. Szerencsére a cég történetét már mások megírták. Döntést nem hoztam, így megírok mindent csak sokkal rövidebben egyben. Ha valakinek segítség kell a rendelésben (legyen pasi vagy nő) vegye fel velem a kapcsolatot.

Mikor meglett az 50 ezrem elkezdtem gondolkodni, hogy veszek egy Ninja Hooded Catsuit. A végső lökést több apró dolog adta, de felettem a pénzem PayPal-ra. Amit nem is kellet volna mert össze volt már kötve a kártyámmal. Másnap megrendeltem. Úgy számoltam, hogy 27 ezer lesz. Igen ám de a PayPal máshogy számolja a valutát. (Itt hibáztam.) Nem baj, a lényeg, hogy ne 1-5 hét alatt érjen ide. Ígyhát UPS-re bíztam a szállítást. (Itt lehet hibának venni.) Minden simán ment, csak épp 29 ezer lett a vég összeg. Jött a kis fekete csomagom.
Megjegyzem amit a Black Milk ír a leveleiben marha jó, külön posztot érdemelne. Mielőtt ideért volna, kiderült számomra, hogy ÁFA-t is kell fizetnem, hogy mire és miért rejtély. Ez a törvény, lehet nem szeretni. Három nap múltán az országban is volt az overállom. Ha nem hívom fel őket akkor még ma sem ért volna ide, mert (újra nem értem mi okból) kellet az engedélyem a vámoláshoz a szállító cégnek. Végül megérkezett, meglepően időben még délelőtt. Az ÁFA végül 7 ezer valamennyi lett, plusz banki költségek (mire és hova?)
Persze azonnal magamra húztam, és azóta is rajtam van. Ami elsőre feltűnt, hogy nem lehet visszazárni a csomagot ha felbontották. Szó szerint, mint a ruhák, vagy nem tudom. Le van hegesztve. Ja s bele látni sem lehet, lévén fekete. Mikor megfogtam, már éreztem, ilyen anyagot te ebben az országban be nem szerzel. A minőségen látszik, hogy Ausztráliában készül. Ezért is annyi az ára. Felvéve először nem is volt, olyan "hú-de-azta" érzés. Pár óra múlva mire az ember belakja. Na akkor már nem  akarod többé levenni. Sehol nem szorít, nem laza. Illetve de egy helyen. Nekem elég nagy kezem van, így a lyuk a hüvelykujjamnak, és a máik négy is kicsit nyomi. Bár ha aktívan használom nem érzem. Ami számomra hihetetlen, hogy a csukja egyátalán nem zavaró, és jó is.
Kaptam kérdésnek, hogy hova hordom. A válaszom ruha alá, ha olyan az idő. De egy pólóval akár hűvösebb napokon simán elindulok. Kérdezték nem-e meleg. Nem, akármilyen hihetetlen. Valahogy jól szellőzik. Egyetlen egyszer sem fáztam, vagy volt melegem. Egy kötött felső volt rajta ma, vagy egy sima póló.
Amit negatívként mondanák, hogy komoly nehézséget jelent a WC. Abban biztos vagyok, hogy ez mindkét félre igaz. Felvenni könnyebb jóval mint le, de ha már ezt vette az ember tudja mire vállalkozott.

Nagyjából ennyi. Ha kérdezed, azt mondom, vegyél Black Milk-et mert egy kultusz a márka, de ne ide rendeld. Ha van Ausztrál ismerősöd akkor vele küldesd el. Talán úgy jobban megúszod.

Megjegyzések

  1. […] a nagy beruházásom, amit annyira nem is bánok. Csak épp nagyon nincs hova most használnom. A Black Milk overál viszont megérte az áldozatot. Sőt ennek hatására vettem bodykat, s a OnePiece overált is. […]

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld