Ugrás a fő tartalomra

Sinri

Szép derüs reggel volt. Az ablakban a rózsa épp kibújt a napfényre. A város ébredezett. Én a kávémat ittam. Sinri a szobában aludt. Oda sétáltam az ajtóhoz, s néztem. Oldalán feküdt, ében fekete haja, a párnán olyan volt, mintha egy kis tintát cseppentetünk volna oda. Arca hó fehér, teste a takaró allat is tökéletes. Oda mentem, a kávém illatásra mint mindig, most is megébredt. Hunyorogva nézett rám. Oda nyújtottam neki a bögrét. Kétkézzel fogta meg, de felülni még lusta volt. Fogta, minta az lenne az óra ami ébreszti. Szeme sakrából rámnézet, játékosan elmoslyodott. Értettem mit akar. Elvettem a bögrét, ő kicsit feljebb csúszot. Mellé feküdtem, és úgy itattam. Nem szólaltunk meg. Csak élveztük a koffeint melegét. Gyorsan elfogyott, így más játék után nézett kedvesem. Mellkasomra feküdt, és hallgata szívverésemet. Kis idő múlva a hasamon kezde dobolni az ütemet. Elnevettem magam, átöleltem s egy csókot adtam neki. Már látszott rajta, hogy felébred. Szemében játékosság volt. Ráült a hasamra, és a ticseimmel játszott. Végig simítottam haját, le egészen a derekáig. Megfogtam topja szélét, és felfelé húztam, de Sinri nem engedte, hogy levegyem. Karját az oldalához szoritotta. Nem adtam fel, ilyen könnyen. Felülről támadtam. Nyakát csókoltam, haladtam kis lépésekben lefelé. Ujjam a top pántjába akasztottam, s lehúztam a vállán. Haja rejtekében folytattam, a csókokat. A mellén játszottam kicsit. Gyengéd harapással késztettem a bimbóját, hogy kemény legyen. Közben a másik kezzemmel, már a másik pántal babráltam. Mikor úgyéreztem, a áttérhetek a másik oldalra, kezemmel fojtattam amit elkezdtem. Sinri szenvedélyesen sóhajtozott. Nyelvem táncolt a bimbón, s kicsúsztatam kezeit a topból. Haja hosszan omlott le a hasáig, s takarta el mellét. Haladin kezdem tovább mikor megszólat a telefon. Sinri rám nézett, de az övé volt fontos. Egy utólsót csókoltam mellére, s vissza segítettem felsőjébe. Szomorúan figyeltem, ahogy telefonnal a kezében, elsiet a fürdőszoba rejtekébe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )