Ugrás a fő tartalomra

Hiányoztok!

Egy kicsit mesélek a szerelmeimről. Megprobálok majd mindent bele szőni. A kiemelt nevek azok akiket keresek, és ha látják írjanak nekem. Ők hiányoznak.

Első szerelmeim a járszótérről való. Hárman voltak: Niki, Haji, és Móni. Niki és Móni testvérek, Hajni az unokatesójuk. Hajni volt az első, de mivel kicsi voltam, nem őt számolom elsőnek. Hat hónapig voltunk együtt, igazi gyermeki össze tartozás volt. Nyári Móni volt az első, olyan nagy hatással volt rám, máig minden kapcsolatomban hozzá hasónlót keresek. Vele életem meg életem első csókját. Emlékszem akkoriban ez nem tetszet. S sajnos ez volt kapcsolatunk vége is. Barátok maradtunk, és múltak tova az évek. 14 éves voltam ekkor. Utánna voltak iskolai szerelmek, tisztán plátói alapon: Petra, Ildi. Egy jó barátomat Harsányi Ildit szeretném külön emliteni, hogy vele nincs meg a normális kapcsolat amit én szeretnék az csak az én saram. Köszönöm neki a rajz tanitásat. Egy valakit szeretnék kiemelni Laczkó Katit, akit a gyüliben ismertem meg, nagyon jóban voltunk, de nem jött vele össze semmi. Egy dolog volt amiben segitettem, s ezzel megváltoztatam az életét, kihoztam a gyüliből. Persze csak közvetve. Majd belépett az életembe az internet, s vele együtt Makkai Judit. Ő volt a második nagy szerelmem. Hét hónap, és 350 kilóméter. Miskolc nagyon messze volt, és én csak 16. Meghatározó pont lett az életemben, ő szerelme allat változtam azzá aki ma vagyok. Ebben sokat segitettek a levelei amiket máig örzök. 2000 juniusában szakadt meg vele a kapcsolatom azóta sem láttam, sajnos. Ez után jött néhány futó kaland: Erika, Zsófi. Majd 4 évvel késöbb három lány jött be az életembe Réka, Gabi, és Anita. Réka, aki Rómániában lakik. Talán csak jókor voltam jó helyen, csak épp nem eléggé a közelben. Pár hónap múlva ismertem meg Gabit. Vele megint csak 350 kilóméter választott el. Bár egyszer találkoztunk, tudtuk az lesz az utolsó is. De a tiszta barátság meg maradt. Fekete Anita... 4,5 év. Vele minden megvolt, de neki velem nem. Szép négy évet éltem vele, sok mindent kipróbáltam. Egy példa a fétish parti. Ez alatt idő alatt vesztetem nyomát Móninak. Elment Londonba, s nem kaptam hír róla azóta. Még három név maradt. Vera akiben minden megvolt ami a Móniban, de kérész életű barárságunk többre nem adott lehetőséget. Őt sokáig kerestem, de máig nem leltem meg. Információim, olynagyon hiányosak, nem is valószinű hogy meglesz. Kossuth úton lakott, van egy bátyja, és együtt dolgoztunk a Széchenyi Nyomdában diákként. Én remélek. Kovács Zsófi kilóg a sorból hiszen őt csak mint barát keresem. Róla mondtam egyszer mikor feketében jött, szőke haja pedig szinte világitott: Femme Fatale. Engem egy szavával elcsábított volna. Utolsó nevem, egy olyan lány aki tőlem 500 méterre lakik, de nincs lehetőségem megismerni. Hozzájuk oda nem mehetek, őt magát elcsilpni szinte lehetetlen. Őt szeretném megismerni, Ő Borbély Anita.

Hogy ezek után mi lesz, az idő elhozza. Van most két csaj, akiknél probálkozom. Persze semmi nem történik. Én várok türelemmel. S hiszek a szerelemben. Abban hogy van egy tökéletes párunk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld