Ugrás a fő tartalomra

Itt a vége?

Sokat gondolkodtam,hogy bezárjam-e a blogot. Csak egy üzenet lenne, a háttérben folytatnám, de senki nem látná. Ennyi év után már ez is érthető lenne.

Mért gondoltam erre? Életem egy olyan időszakán megyek át amikor több régi fájdalmam, vagy hibám kérdőjelezem meg. Keresem az utam, s válaszokat. Sokaknak, ez fárasztó lehet, vagy érthetetlen. Pedig, ha most nem ugrok fejest a nyúl üregébe, akkor nem fogom megtalálni azokat a pontokat amik boldoggá tesznek. Ezeket viszont úgy tapasztaltam, hogy nem írhatom ki, ha viszont bennem marad csak jobban fog emészteni. Már most érzem, hogy túl sokáig vártam, és robbanni fogok. Ezek versekben már látszik is. Nem szeretnék teljesen elveszni magamba. Itt, ha nem is jön válasz, akkor is úgy érzem, hogy én tovább adtam, kibeszéltem magamból.

Hetek óta azon voltam, hogy inkább bezárok, és magamnak írok. Persze erre rátett, hogy olvastam IceCat blogját, s a beszélgetésünket. Azt láttam, nagyon eltávolodtam attól aki voltam. Csak azért, hogy megfeleljek. Csak azért, mert az én játszóteremre, azt mondták nem szép és nem jó. Attól még az enyém. Ez az én életem. Igen, ezek játszódnak le a fejemben. Senkinek ne legyen kétsége, sokkal depresszívebb az ahogy érzem magam, mint amit mutatok. Ez az egyetlen hely, ahol az lehetek aki vagyok. Azt írom le amit csak akarok. Ezt is elvették tőlem. Választás elé állítottak, és én behódoltam, mintsem elveszítsem az embereket.

Most viszont nincs igazán mit, kit vesztenem. Akkor már nem mindegy mi lesz itt leírva? Legfeljebb megunjátok az olvasás. Javarészt inkább agymenéseket hozok, nem az eredetileg tervezett rövid helyzet jelentéseket. Gondoltam arra is, hogy mesékbe oltom az egészet, ilyen szerintem lesz. Végül ezt is dobtam. Így ha kell akkor szembe szállok azzal, aki leszólja. Sőt, ha kell hozzászólást is törlök. Legalább itt ne kelljen alkalmazkodnom, csak azért, hogy a normálisba, vagy az elfogadottba beleférjek. Nem akarok.

Lényeg, hogy egyenlőre a naplóm folyatódik. A meddig részt nem tudom, de nem mostanában akarom abba hagyni...

Valahol erre

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld