Ugrás a fő tartalomra

Munka s péntek

Megint annyi mindent leakarok írni, hogy egy nagy zagyvaság lenne. Megint beszélnék, olyanról is amiről már nem kéne. Viszont még mindig nincs kinek beszélni, így marad ez. Akár tetszik nekem, akár nem. Ahogy szoktam inkább időrendben haladok.

Posta:
Szerdán kezdtem. Egyből egyedül, kb félórás instruálás után, mehettem ki terepre. Vettem egy nagy levegőt, és neki futottam. Elég sok levelem volt, így három felé szabadultam csak. Másnap, a szórólapokat vittem ki, meg az elsőbbségieket. Itt lehet bakiztam, sajnos tényleg nem emlékszem... Péntekem volt az érdekes. Három napi levél gyülemlett fel, tudtam, hogy későn végzek. Siettem amennyire tudtam, kicsit még szerencsém is volt, elég sok kulcsot megkaptam. Fél négykor végezte is, úgy hogy inkább kétszer fordultam. Szeretem a munkát, nagy a mehetnékem s ezt most kiélhetem. Az emberek általánosságban kedvesek. Lévén helyettesítek, nekem alapból nincs kulcsom a házakhoz. (Igaz trükköket már tanulok.) Jó kint lenni, s menni. Most tízemeletes részen voltam, hogy hétfőn merre leszek nem tudom. Majd kiderül...

Péntek:
Ha valaki megmondja, hogy egy sör, hét deci fröccs és egy fehér sör miképp csapott szét annyira, hogy menni sem tudom az szóljon! :D Szóval ezt ittam, íme a történet. EdE-nek, mondtam innék valamit, mennyük el. Este bementem hozzá, Csillag és Shadow volt a lehetőség. Utóbbinál, ahogy vártam ott volt Léna s Attis. Szerencsére nem láttam olyat amit nem akartam. o.O Mindegy, a kedvem eléggé visszavetette. (Még fáj, s nem tudtam megbocsátani az árulást, hiába akarom elhitetni magammal. Tudom, hogy ha Attis úgy szólalna meg...) Visszamentünk Csillagba, leültünk, beszélgetünk. Mellénk ült három csaj, s végül össze ismerkedtünk velük. Na azt meg nem mondom, hogy sajnálom, hogy nem lett semmi. Szerintem így kellet lennie. Azt viszont sajnálom, hogy elég részegen láttak. Én sem értem, hogy tudtam ennyire szét csapni magam. Akartam is, alig ettem, s a cigi is segített. Végül haza mentünk, és aludtam mint a bunda. Összességében jó volt az egész, az idő sokat segít, de a helyem még nem találom. Ahogyan magamat sem.

A tornára meg nem sikerült az akkreditáció. Nem értem, hogy mire volt jó, hogy csak az egyesült és a főszponzor fotózhat, de ez van. Egyik álmom így vált semmivé. Csesszék meg, majd kitalálok valamit. Pénteken ez is szarul esett. Meg az is, hogy két hétig ültek a válaszon, s egy nappal előtte kaptam meg. Esélyem sem volt vitázni velük.

Lány a Csillagban

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld