Ugrás a fő tartalomra

Év kezdés, új utakon

Ahogyan szoktam összegzem az elmúlt évet, s előre tekintek. Igaz késtem egy napot, de elmondom mi volt. Talán életem egyik legjobb éve volt. Így is kezdem...

Nia karácsonykor2015 röviden:

A legfontosabb, hogy végig sikerült dolgoznom. Jó volt. Mindig menni, ott lenni a dobozgyárban. Nem mondom, hogy a kedvenc munkahelyem volt. Lehet takarításra vagyok ítélve, mert itt is az voltam. Persze, az sem ment lassan. Voltak velem problémám, de elég jól elvoltam.
Az első félév Nia-ról szól. Rengeteget udvaroltam neki. Élveztem minden pillanatát. Vele együtt indult el igazán a fotózás is. Szólt, hogy mikor merre legyek, s már fotózhattam is a majorettet. Ez hozta azt, hogy elkezdte jobban ismerni. Több felé mentem, több dolgot fotóztam. Imádom fotózni a falu lányait. Mindegyiküket valami másért. Sok helyre elcsaltak, sok csapatot megismertem, sőt már a fotósukká is lettem valamennyire. :D
Aztán jött az év második fele. Oké,kicsit több mint fél év ahogy külön vettem. Májusban kezdődött Lili-vel. Egy kicsit beleleshettem a néptáncosok világába. Nem állítom, hogy megtetszett, de jó volt. Utána csöppent az életembe Léna. Már meséltem Róla. Azóta pár nagyobb dolog történt. Két fontosabb, hogy szeptember harmadikán újra letettem a cigit Léna kérésére. Ezzel nagyjából egy időben a gluténmentes étrendre is áttértem hellyel közzel. Végül az események nem túl szerencsés folyása miatt (talán elmesélem majd), október hetedikén ide költözött. Nem mondom, hogy az eleje nem volt nehéz. Nem egymással, inkább megszokni az új dolgokat. Megszokni, minden este itt lesz, s nem egyfolytában egymás közelében lenni. Nem sokkal a költözés után Léna sulit is váltott. Azóta igazából lassan helyre áll minden. Egy új csoportban igyekszünk helytállni. A fanclub ha hivatalos lesz mesélek róla. Az év legvégén kiderült Attis "szerelmes" Léna-ba. Talán ez volt a pont az év végére. El is jött, nagyon gyorsan...

Léna karikor2016 talán:
Egyvalami biztos, új időszámítás kezdődik. Több okból is. Lénával immár együtt élünk. A fotózás kezd önálló munkává válni (weblapok mellet). Végül a legfontosabb már felelősséggel tartozom valaki iránt. Egy lány rám bízta magát, s ezt igyekszem meghálálni. Így ha úgy alakul akkor újra gyári munkás leszek. Nem igazán tudom mit várok idén. Tavaly egy dolgot szerettem volna két Nightwish koncertet. Ez sikerült. Nem is akárhogyan. Nova Rock, EFOTT s egy Nightwish koncert... Mindenképp nehéz lesz überelni eme évet. Szokásosan, ha az első napot veszem akkor érdekes év lesz... Eleje barátokkal teli, aztán játékos, majd pihenős, ám fárasztó évnek nézek elébe. Várós.

Nem is tudom mit mondjak itt a végén. Ahh, csak ennyit! Legyetek sikeresek és boldogok az új évben, legyen sok-sok új élményetek! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld