Ugrás a fő tartalomra

Anabeth prófécia

- Anabeth várj! - Kiáltottam.
A varázslat ekkor csapott le ránk. Egy pillanatra minden zöld lett, majd kék. Pár pillanattal később tértem magamhoz. Már nem a barlangban voltunk, hanem egy vár szobájában. Anabeth barnabőrnadrágja kicsit megperzselődött, fehér ingén nem látszott sérülés. Kezében most is soronngatta a puskáját. A kalap rajta a szemüveg is sértetlennek látszott.
Oda  küzdöttem magam, a fejfájás csak rosszabb lett tőle. Kicsit oldalra fordultam, s kiadtam magamból, a reggeli nyúl sültet.
- Halkabban nem lehetne, szét esik a fejem. - Szólt Anabeth.
Ránéztem, láttam amint épp próbál fel tápászkodni. Mikor egymás mellé kerültünk megpróbáltunk körülnézni. A szoba szép volt, és régóta nem használták. Por lepte a tükröt, az ágyat és az asztalt is.
- Ideje megpróbálni kijutni. - Szóltam.
- Hogy jutottunk ide?
- Azt sejtem, hogy valami varázslat volt. Szerintem teleportáltunk. Remélem csak térben.
Anabeth nagy szemekkel nézett rám. Én meg vontam a vállam és fel álltunk. Az ajtó nehezen nyílt, és semmi újdonság nem várt. Mindenhol évszázados por és pókháló réteg. Csendben sétáltunk lefelé, egészen a bejáratig. Itt ért minket a következő varázslat.
Megint zöld, majd kék, s egy szörnyű ébredés.
Kinyitottam a szemem, és most határozottan ugyan ott voltunk. Anabeth mellettem feküdt, mikor egy ősz hosszú szakállú úr fölém hajolt.
- Jól vannak? Mert elég ritka, hogy a semmiből előtűnő embereket lássunk.
- Hol vagyunk?
- Gorunga kastélyában. A vidék legszebjében, és legnépesebbében. - Mondta büszkeséggel.
Rá néztem Anabethre, ő felhúzta a szemöldökét tőlem várva választ.
- Hát most határozottan nem térben utaztunk, inkább időben.
- Szuper, akkor most hogyan tovább? - Mondta, kiadta a maradék reggelit.
Az őrség megérkezett, s néztek minket. Fegyvereink nem hasonlítottak semmire, amit eddig láttak. Lassan felálltam, és oda mentem Anabethhez. Felsegítettem, és követtük az őröket a királyhoz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hét története!

Mindekitől bocsi, aki olvassa. Az az igazság, hogy dolgozom! Az AUDI -ban. Így kicsit megcsappant az időm. Ettől föggetlenül továbbra is probálok fejleszteni ezt-azt. Bár lassaban megy, hiszen mikor hazaére fáradt vagyok! Magánéletemben nem történt semmi, hamarosan 2 és fél évesek leszünk Tinával! Itthon sem változott semmi! Talán annyi a hír, hogy lehet lesz egy fekete cicóm! :) Egy kicsit más: Eddig sem titkoltam, hogy fidesz -es vagyok. De most ki is mondom! Idéznék egy vezető beosztású pszichológustól: "Gyurcsány beteg, elmebeteg, s erőssen személyiség zavaros!" (Nem szó szerinti idézet!) Ezek után inkább nem is szólok! Lásd: beszéd hibás okatásügy miniszter, brutális rendőrök, megalomániás miniszterelnök! De legyen jó is benne: ILYEN IS CSAK NEKÜNK VAN! Jó éjt! Ha jön az ÁVH, remélem egy uccsó bejezésem még lesz! :D

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )