Ugrás a fő tartalomra

Búcsúvirág az évtől

Elmúlt ez az évi is, kicsit szokássá akarom tenni, hogy összefoglalom. :)

Érdekesen kezdődött az év, de nem mondanám, hogy olyan volt végig.
Első negyedév Aniról, s a munka keresésről szól. Móniról is kaptam infókat. Nincs más ami igazán említésre méltó lenne. Talán még annyi, hogy Tina egyre butább lett velem, de nem nagyon veszem fel.
Második negyedév eleje, még mindig munka keresés, aztán találtam is. Végül nem sikerült, pedig szerettem. Nem sokkal utána jött be az önkormányzatos munka. A nyár meleg volt, és jó. Nagyon jó! ;)
Harmadik negyedév a munkáról, s ReB-ékről szólt. Minden itt van a blogban, jó volt, fájdalmas, tanulságos és felemelő. Új barátokat kaptam! :D Ja, meg megvettem a telót, első amit magamnak vettem. Máig nem bántam meg! :)
Negyedik negyedév ReB-ék, tréning, és a feszt. ReB-ékkel fura kapcsolat alakult ki, így évvégére. Nagyon jó, és jól érzem magam benne. Otthonos. :$ Tréningről nem mesélek, a lényeg, hogy régóta első sikerélményem! :) Teljesült egy régi álmom is, meg vettem a rég áhított fényképezőt. Egy hétre rá jött a feszt, kipróbálhattam magam. Úgy érzem jól teljesítettem. Lezárult a rokkantasítás is. Ez volt a legmozgalmasabb része az évnek.

Jövő évtől kalandokat és kihívásokat várok. Úgy látom az eleje futkosós lesz, a közepe izgalmas, a vége nyugodt. A többit meglátjuk… :)

Boldog Új Évet Minden Olvasómnak és Barátomnak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld