Ugrás a fő tartalomra

47-36. nap, az idő az oka!

Tudom, hogy viszamenőleg nem látszanak a képek. Mea culpa. Hamarosan javítom, egyúttal helyesírás is ellenőrzök. :)


Megjött az új telóm. Kezdek vele megbarátkozni. Egyenlőre annyit nyomogatom, hogy naponta kell töltenem. Még leírom a progokat amiket letöltöttem hozzá. Marketen keressetek rá. ES File Expoler, TxtPad Lite, gReader, NetCounter, Opera Mini, MSN Droid, Blogger-droid, GPS Státusz, Advenced Task Killer, Google Sky Map, Snowstrom, TweetCaster, Bluetooth File transfer, Alchemy, Spyshot.


Most fogok dolgozni. A szobámban pusztán 30-35 fok volt. Sem én, sem a gép nem bírtuk. Volt hogy a procim 99 fokot mutatott. (De lehet hiba volt.)


Anitól meg jövőhét péntekre kaptam időpntot. Reggel 9-re. Vajon már titkára is van? *-) Tényleg ideje lesz vele beszélgetnem. Egy sajátos bosszút is kieszeltem, de az kimarad. NEM CSÁLOM MEG! Az ötlet, hogy elmondom van egy kiszemeltem. Kb. 170 magas, sötét haj, világos szem, stb., de nagyon zárkozott, és nem tudom mit tegyek. Segítségét kérem, és dumálunk egy kicsit. (Remélem leesett, hogy róla beszéltem.) Majd egy hét elteltével vissza megyek, és viszek egy kis ajándékot, megköszönve a segítségét. Egy ezüst lánc, rajta egy vizöntő medállal. Annyit mondanák, hogy nem sikerült, de köszi a segítséget. :)


Két képet hoztam ma. Mindkettőn Judit van, akit személyesen is “ismerek”. Nagyon szép csaj (18 éves), de én a maga részéről sosem járnák vele. (Bocs, Judit…)


Judit egy... Megint Judit...


Utóbb rájöttem, hogy minden vizöntő csaj, (akivel találkoztam) olyan fura… Mind visszahúzodó, nehezen megközelíthető. (Ildi, Tina, Ani, Judit is ezen a képen.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Megint költözés!

Most, hogy az Extra.hu bezárja kapuit, költözöm. 2008 óta volt ott a bolgom, miután Wordpress re váltottam. Szerettem, mert a magyar ingyenes szólgáltatók közt a legjobb volt. Két napig keresgéltem, mire rátaláltam a 000webhost.com -ra. Az ajánlások jók, egy próbát megér, így most az új címem: http://tmtlw.webuda.com/ (Hamarosan ott megtalálható lesz blogom legrégebbi verziója! :) )

Bunkó horoszkóp, hogy meglegyen!

Vízöntő : Jan. 20. - Feb. 18. Találékony elme vagy és épp ezért sokra akarod vinni. Rengeteget hazudozol. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja ró lad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat. Halak : Feb. 19. - Márc. 20. Élénk a képzeleted - gyakran gondolod, hogy a CIA vagy az FBI figyeltet téged. Rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat. Önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy sz*rcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal. Kos: Márc. 21. - Ápr. 19. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy k*csög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Egy igazi f*sz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval… Bika : Ápr. 20. - Máj. 20. Gyakorlatias vagy és kitartó. Bulld